AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Del Skrevet 30. januar 2018 Er det noen som tips til leverandører som leverer kjøkkener med fronter i tre? Annet en sort eik finer eller hvit eik? Finner ikke noe annet 😞 Anonymkode: 38a39...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Del Skrevet 30. januar 2018 De fleste leverandører har et visst utvalg, hva vil du ha da? Herjedalskjøkken har fronter i ulike treslag i alle fall. Anonymkode: b914e...478 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Del Skrevet 30. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste leverandører har et visst utvalg, hva vil du ha da? Herjedalskjøkken har fronter i ulike treslag i alle fall. Anonymkode: b914e...478 Takk for tips! Ser etter mørke trefarger, valnøtt, røkt eik, espresso eik i finer eller heltre 😊 Anonymkode: 38a39...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 30. januar 2018 #4 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Marbodal har i alle fall bjørk, ask og alm i tillegg til eik. OK, jeg ser du er ute etter andre treslag enn det jeg foreslo. Vi postet omtrent samtidig Endret 30. januar 2018 av Ullvott 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Del Skrevet 30. januar 2018 2 minutter siden, Ullvott skrev: Marbodal har i alle fall bjørk, ask og alm i tillegg til eik. OK, jeg ser du er ute etter andre treslag enn det jeg foreslo. Vi postet omtrent samtidig Treslaget er det i grunn ikke så nøye med. Men stusser litt på at det stort sett er lyse farger som lys eik o.l. eller helt svart eik finer. Ikke noen mellomting... Anonymkode: 38a39...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Del Skrevet 30. januar 2018 Eik Horisont fra Fossline er superfin! Anonymkode: ca74d...22c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Selfie Skrevet 30. januar 2018 #7 Del Skrevet 30. januar 2018 Studio 10! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Del Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Eik Horisont fra Fossline er superfin! Anonymkode: ca74d...22c 46 minutter siden, Selfie skrev: Studio 10! Takk 😊 Anonymkode: 38a39...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 30. januar 2018 #9 Del Skrevet 30. januar 2018 Jeg har blitt småforelsket i Multiforms form 01 serie https://www.multiform.dk/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #10 Del Skrevet 30. januar 2018 Kvänum har mye fint. Har du penga, klarer de alltids å få tak i det du vil ha. Anonymkode: 42863...20d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #11 Del Skrevet 30. januar 2018 10 minutter siden, gohege skrev: Jeg har blitt småforelsket i Multiforms form 01 serie https://www.multiform.dk/ 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvänum har mye fint. Har du penga, klarer de alltids å få tak i det du vil ha. Anonymkode: 42863...20d Ja, det er akkurat det. Kvanum, Varenna/Poliform, Boform, Poggen Pohl, Multiform, Unoform, Boffi, Bulthaup og andre high end produsenter har hatt fronter i mørk eik og valnøtt i mange år allerede. Men prisklassen blir for høy, blir vel fort en 400.000,- for ett standard størrelse kjøkken. Rart ingen av de rimelige som HTH osv har Anonymkode: 38a39...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 16. februar 2018 #12 Del Skrevet 16. februar 2018 Schmidt har flere finerte fronter som kan leveres i flere ulike beiser, farger og overflatebehandlinger 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #13 Del Skrevet 17. februar 2018 Italienske GD Arredamenti har stort utvalg i både tre og finer, i ulike overflatebehandlinger. De har såvidt jeg vet kun en forhandler i Norge, Inmente kjøkken i Drammen. Vi er på kjøkkenjakt og jeg ble oppmerksom på dem da Jenny Skavlan la ut et bilde av kjøkkenet sitt på Instagram og svarte en følger at det var fra Inmente. https://www.instagram.com/p/BeFqWTmn6QF/?taken-by=jennyskavlan Vi har ikke kommet så langt at vi har bedt om tilbud, men har vært innom butikken og kikket og hentet katalog. Syntes det så fint ut. I følge selgeren vi snakket med kan de levere i flere prisklasser, fra under middels og oppover til dyre heltrefronter. Anonymkode: 6c424...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2018 #14 Del Skrevet 17. februar 2018 16 timer siden, Salamandra skrev: Schmidt har flere finerte fronter som kan leveres i flere ulike beiser, farger og overflatebehandlinger 😉 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Italienske GD Arredamenti har stort utvalg i både tre og finer, i ulike overflatebehandlinger. De har såvidt jeg vet kun en forhandler i Norge, Inmente kjøkken i Drammen. Vi er på kjøkkenjakt og jeg ble oppmerksom på dem da Jenny Skavlan la ut et bilde av kjøkkenet sitt på Instagram og svarte en følger at det var fra Inmente. https://www.instagram.com/p/BeFqWTmn6QF/?taken-by=jennyskavlan Vi har ikke kommet så langt at vi har bedt om tilbud, men har vært innom butikken og kikket og hentet katalog. Syntes det så fint ut. I følge selgeren vi snakket med kan de levere i flere prisklasser, fra under middels og oppover til dyre heltrefronter. Anonymkode: 6c424...ccb takk for svar 😊 Anonymkode: 38a39...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 19. februar 2018 #15 Del Skrevet 19. februar 2018 På 17.2.2018 den 2.51, AnonymBruker skrev: Italienske GD Arredamenti har stort utvalg i både tre og finer, i ulike overflatebehandlinger. De har såvidt jeg vet kun en forhandler i Norge, Inmente kjøkken i Drammen. Vi er på kjøkkenjakt og jeg ble oppmerksom på dem da Jenny Skavlan la ut et bilde av kjøkkenet sitt på Instagram og svarte en følger at det var fra Inmente. https://www.instagram.com/p/BeFqWTmn6QF/?taken-by=jennyskavlan Vi har ikke kommet så langt at vi har bedt om tilbud, men har vært innom butikken og kikket og hentet katalog. Syntes det så fint ut. I følge selgeren vi snakket med kan de levere i flere prisklasser, fra under middels og oppover til dyre heltrefronter. Anonymkode: 6c424...ccb Hei:) hvor er det de befinner seg i Drammen ? Og hvilken prisklasse ligger disse på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2018 #16 Del Skrevet 20. februar 2018 17 timer siden, lillemy02 skrev: Hei:) hvor er det de befinner seg i Drammen ? Og hvilken prisklasse ligger disse på? De befinner seg strengt tatt ikke i Drammen, men rett utenfor, i Lier. På Husebysletta, rett ved Biltema og Star maling om det sier deg noe. Vi kom sørfra da vi var innom. Kjørte av E18 på Kjellstad (første avkjøring etter brua over Drammen) og tok til høyre og så godt som umiddelbart venstre inn på St. Hallvardvegen(ved Marche), og fulgte den til vi kom til hovedveien, Husebysletta, i andre enden. Der tok vi til høyre og Inmente ligger i et teglsteinsbygg på høyre hånd noen hundre meter senere. Vi har som jeg skrev i mitt forrige innlegg ikke kommet så langt at vi har bedt om tilbud, vi venter på tegninger fra arkitekt med mål osv. Selgeren vi snakket med sa at den italienske leverandøren kan levere i flere prisklasser, fra "under middels" og oppover. Noen av heltrefrontene og noen spesielle finerer (bl.a. i wenge) er visst ganske dyre. Anonymkode: 6c424...ccb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå