AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hei jeg trener 3-4 ganger i uken på treningssenter. Trener mye med stang, kettlebells og manualer. Varierende tyngde. Har trent i mange år og opparbeidet meg god muskelmasse og styrke. Jeg er utdannet personlig trener, så har god kunnskap om treningsprinsipper progresjon og teknikk.. MEN, nå er jeg dessverre arbeidsledig og ganske blakk. De billige treningsenterne her i området, er stappfulle til enhver tid og siden det er kun 1-2 knebøystativ på hele senteret, må man belage seg på å vente lenge. Svært upraktisk og vanskelig når man skal trene effektivt. Senteret der jeg trener koster rundt 500 kr måneden, noe som er dyrt for meg nå. Jeg vurderer å trene hjemme noen mnd for å spare de pengene, men vil selvsagt ikke miste muskelmasse. Har manualer, kettlebell (vurderer kjøpe flere) og strikk til beina. (Har ikke plass til stativ.) Noen godt styrketrente som har trent hjemme i perioder? Klarte dere å beholde muskelmassen og få noenlunde progresjon? Jeg er klar over at jeg mest sannsynlig mister noe styrke, siden de tyngste løftene utgår... Anonymkode: b23f2...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå