AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Jeg får lett gnagsår når jeg jogger. Nå er siste paret av de gode sokkene mine avgått med døden og jeg trenger nye. Rene bomullsokker er verst. Har jeg det på så er det gnagsår over hele fjøla. De jeg har brukt har vert halvtjukke syntetiske greier. Lokter døden, men gode på. Sokkene produseres ikke lenger, så nå er det krise! Hvilke sokker bruker dere når dere trener? Anonymkode: 76fd5...0f1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Stort sett helt vanlige sokker (altså bomull/stretch-stoff, helt vanlige kjøpt på h&m). Du kan prøve tekniske sokker, uten bomull. De kan gnage mindre. Det får du også kjøpt på h&m, koster ikke spesielt mye. Anonymkode: e7dbd...e44
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Bruker sokker fra pierre robert sport, nike og lignende. Liker best de som ikke er helt ankelkorte, men pittelitt høyere. Pierre robert har slike Anonymkode: 987cb...57a
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Bruker ikke sokker når jeg trener... Anonymkode: 33db5...3b6
-venter- Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Jeg liker godt Kari Traa sine ankelsokker, de er midt på ankelen på meg. God strech, tynne, sitter godt i fotbuen. Aller best er det med tynne ullsokker.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Prøv tåsokker. De sitter på plass og nekter friksjon. Spessielt mellom tærne. De han iniji-tåsokket på xxl. Ellers kan du nruke tynne nylonsokker eller strømpebukse under. Den er glatt slik at friksjonen går mellom den og sokken. Ikke huden. Ved å bruke strømpebukse. Hindrer du også friksjon mellom lårene. Anonymkode: 70919...3ec
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Takk for tips alle sammen, de skal sjekkes ut Anonymkode: 76fd5...0f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå