AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Når skjedde dette, alder ca, og hvilken far er han? Anonymkode: 02f55...322
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Egentlig helt fra starten, roet seg alltid best hos pappa, kunne også sove på han, ikke på meg, mulig fordi han er roligere av seg. Har delt likt på alle omsorgsoppgaver fra dag 1. Anonymkode: 76656...0ac
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Jeg har også en skikkelig pappadalt er hjemme. Han er 20 mnd og pappa ble i fokus fra ca ammeslutt, rundt 14 mnd. Pappa er den første han spør etter om morgenen, og han lyser opp hver gang han ser han. Pappaen hans er helt fantastisk, alltid tålmodig, leken og kjærlig. Han trives veldig godt i farsrollen og har med seg lillegutt over alt (på møter, vaske bil, grilling, småturer osv). Det er vanligvis jeg som henter i barnehagen og da spør lillegutt h v e r eneste dag "vo pappa?" (altså "hvor er pappa?"). Jeg har heldigvis ikke kjent på vonde følelser knyttet til dette (det å ikke være favorittperson), jeg velger å se på det som den beste gaven jeg kan gi barnet mitt er at han får dyrke et sterkt og godt bånd med pappaen. Dessuten har han bare en mamma, så jeg er jo uerstattelig sånn sett Anonymkode: 23859...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå