Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er kvinner sånn at i stedet for å bite tennene sammen og jobbe seg opp og frem her i verden så forventer de at alle skal legge til rette og gjøre alt så lett og enkelt for dem at de skal få alt mulig uten å anstrenge seg? Er det fordi de er så styrt av hormoner at de ikke klarer å være rasjonelle og tenke selv?

Anonymkode: a3ad1...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør vi det? Ok 

Anonymkode: 989d7...228

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det sånn at menn er så tapere at de bruker fritida si på å henge på et kvinneforum når de bare har nedlatende syn på kvinner uansett og ikke kan noe om tamponger eller mensen eller hårfrisyrer, i stedet for å lese en god bok eller gå på kurs i lafting og husbygging eller lære seg noe om samfunnet så de kan ha litt innsikt å tenke bredere enn internettvirkeligheten dems og sånn?

Anonymkode: a51de...06e

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Gjør vi det? Ok 

Ja, kvinner forventer å bli kvotert inn i styre og stell, uten å legge ned et fnugg av energi i det. Kvinner vil ha høyere lønn, men vil ikke gjøre den jobben som skal til for å få høyere lønn.

Skrevet

Jeg ser ikke helt hvordan dette har noe som helst å gjøre med det å være rasjonell vs irrasjonell. Det du beskriver i HI er jo bare ren og skjær latskap. 

Å være irrasjonell er jo om å overtolke og overreagere på alt og ingenting. 

Anonymkode: 96e9c...883

• Liker 1
Skrevet

Trur det bare gjelder kvinner som har rotet seg bort i en mann som suller rundt på KG kl 14 en hverdag, i stedet for å være på jobb. "like barn...etc"

Anonymkode: b7f93...d98

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kvinner forventer å bli kvotert inn i styre og stell, uten å legge ned et fnugg av energi i det. Kvinner vil ha høyere lønn, men vil ikke gjøre den jobben som skal til for å få høyere lønn.

Ååååh riktig. Vi tar jo ikke utdannelse vi nei. Neinei 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke helt hvordan dette har noe som helst å gjøre med det å være rasjonell vs irrasjonell. Det du beskriver i HI er jo bare ren og skjær latskap. 

Å være irrasjonell er jo om å overtolke og overreagere på alt og ingenting. 

Og det gjør jo kvinner også. Og så mister de besinnelsen for ingenting og utgjør en trussel for sine omgivelser hvis de er "på den tiden i måneden".

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det gjør jo kvinner også. Og så mister de besinnelsen for ingenting og utgjør en trussel for sine omgivelser hvis de er "på den tiden i måneden".

Ja, men da kan du ta opp dette som eksempel da, isteden for å dra inn så vag argumentasjon som egentlig ikke peker på det du prøver å ta opp? Just sayin. :fnise:

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er kvinner sånn at i stedet for å bite tennene sammen og jobbe seg opp og frem her i verden så forventer de at alle skal legge til rette og gjøre alt så lett og enkelt for dem at de skal få alt mulig uten å anstrenge seg? Er det fordi de er så styrt av hormoner at de ikke klarer å være rasjonelle og tenke selv?

bitter og ufrivillig barnløs mann i tredve førti åra ?

Anonymkode: 336bf...94b

Skrevet

Ok, da har vi likestilling der da i det minste.

Anonymkode: 107d7...fdb

Skrevet

:baby:

Anonymkode: d001d...ad3

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

8 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor generalisere du dette? Alle kvinner er forskjellige, og det er menn også!

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og flyttes til skråblikk og generaliseringer.

Blod, mod

Skrevet

Jeg blir så møka lei den type tankegang som ts har. Altså her er vi på et forum, hvor tråd etter tråd blir opprettet av menn som syter og bærer seg over at den feministiske staten ødelegger menn helt og skaper tapere i den mannlige befolkningen, ingen vil få barn med disse mennene og buhu. Så har du kvinner som syter og bærer seg på sammen måte, men konklusjonen er at kvinner  mangler evne til å komme seg opp og frem? Blir helt matt jeg. Det kan være greit tenker jeg, å ta seg en liten pause fra internett og heller komme seg ut i den virkelige verden når man blir så enveiskjørt og trangsynt at man ikke evner å se utenfor sin egen bitterhet og fordommer. Når man først snakker om å være irrasjonell...

Anonymkode: f1b3b...06c

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke et rasjonelt vesen, så jeg kan ikke svare deg, dessverre. Men hvis vi later som jeg er rasjonell, så ville jeg anta at det egentlig er ganske rasjonelt å legge opp til få det meste uten å anstrenge seg for mye. Om det er å foretrekke, eller samfunnsøkonomisk lønnsomt, eller om kvinner faktisk gjør dette, er en helt annen sak.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...