AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Jenter: smaker dere på dere selv når dere onanerer? Eller er det bare noe vi gutter liker å tro at dere gjør? Anonymkode: 429dd...41b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Ikke sånn jeg kan tenke meg at dere tror det er Jeg har gjort det, men det er ikke noe jeg stort sett gjør mens jeg holder på. Anonymkode: 649ee...039
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Har gjort det et par ganger bare for å kjenne åssen jeg smaker, men det er ikke sånn at jeg pleier å gjøre det og nyter det og blir kåt av det. Det er derimot egne lukt og smakshormoner i fittesaft kun for å tenne menn, så det er mer naturlig at menn smaker på fittesaften enn damer Men slik som de fleste menn (regner jeg med?) av nysgjerrighet har smakt på sin egen sperm bare for å kjenne om det smaker greit , så har jo de fleste kvinner også det på seg selv i nysgjerrighetens navn Anonymkode: 97490...771 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Som mann har jeg aldri smakt på min egen sæd. Har hatt planer om det ett par ganger, for å finne ut hvordan det smaker. Men etter utløsningen er det straks helt uaktuelt. Anonymkode: 429dd...41b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som mann har jeg aldri smakt på min egen sæd. Har hatt planer om det ett par ganger, for å finne ut hvordan det smaker. Men etter utløsningen er det straks helt uaktuelt. Anonymkode: 429dd...41b Signerer på denne! Kan være fristende rett før utløsning, men så fort den har kommet så er det no go..... Anonymkode: 2fa29...043
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Jah.. man ombestemmer seg totalt i løpet av bare ett par sekund! Tror derfor ikke de fleste menn har prøvd det. Men dette ble vel litt avsporing. Anonymkode: 429dd...41b
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 Ja, det gjør jeg gjerne. Syns det er digg i blant. Ikke alltid det frister da. Anonymkode: 65ce7...776
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 Under sex, gjør jeg det av og til fordi det tenner begge. Alene er det totalt uaktuelt. Anonymkode: 475c2...e1d
Gjest Alterego666 Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 Vi rører sammen masse kroppssekreter og smaker på kryss og tvers. Alt er love.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #11 Skrevet 30. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann har jeg aldri smakt på min egen sæd. Har hatt planer om det ett par ganger, for å finne ut hvordan det smaker. Men etter utløsningen er det straks helt uaktuelt. Anonymkode: 429dd...41b Hvorfor det? Ganske rart, skulle tro nysgjerrigheten rår, og de fleste menn tar det jo som en selvfølge at dama skal suge de også så da burde det være en selvfølge at dere vet hva dama faktisk går igjennom. (Det er derfor jeg har vært nysgjerrig på å smake på meg selv, for å kjenne hva menn smaker når de slikker meg) Sperm smaker ikke spesielt godt i forhold, men er heldigvis flere ting dere kan gjøre som påvirker smaken i stor positiv retning, som å ikke røyke/snuse, ikke drikke alkohol hyppig (eller kreve blowjob i dagene etter du har drukket) , og spise mass ananas Trodde det var en vanlig regle om at man ikke skal la andre gjøre noe man ikke ville gjort selv, så i blowjobens navn er det bare å sette i gang med smaksprøver gutter og kartlegge hvordan kosthold dere har hatt de forskjellige ukene og hvordan det påvirker smaken og sørge for å ha et kosthold som opprettholder en ok smak om dere har partner eller vil få en partner som suger deg mer enn 2 ganger i året Anonymkode: 97490...771 2
Nevian Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 Jeg elsker i hvert fall å smake på fingrene hvis jeg fingrer dama! Hvis jeg kommer i munnen hennes liker hun å kysse meg etterpå, så da får jeg gjerne en smak Helt greit det. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #13 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, Alterego666 skrev: Vi rører sammen masse kroppssekreter og smaker på kryss og tvers. Alt er love. 53 minutter siden, Nevian skrev: Jeg elsker i hvert fall å smake på fingrene hvis jeg fingrer dama! Hvis jeg kommer i munnen hennes liker hun å kysse meg etterpå, så da får jeg gjerne en smak Helt greit det. Sånn det skal være Anonymkode: 97490...771 3
BiancaH96 Skrevet 30. januar 2018 #14 Skrevet 30. januar 2018 Smakte én gang da jeg så smått hadde begynt å onanere. Det holdt for meg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #15 Skrevet 30. januar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Som mann har jeg aldri smakt på min egen sæd. Har hatt planer om det ett par ganger, for å finne ut hvordan det smaker. Men etter utløsningen er det straks helt uaktuelt. Anonymkode: 429dd...41b Har du noen gang slikket en jente etter at du har hatt utløsning inni henne? Anonymkode: 1136b...0be 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå