GolfFrue Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Vi har to katter på snart 4 år, som er begynt å klore over alt i huset. På natten er dem selvfølgelig ikke samkjørte, og er på døren og klorer når dem vil ut, og banker/klorer på vårt soveromsvindu når dem vil inn. Prøver å ignorere, men det er ganske så intenst. Noen som kan komme med gode forslag på hvordan vi kan få dem til å slutte med dette, pluss kloring over alt. Kattedør er dessverre ikke mulig i vårt hus.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Har fire katter og her hjelper det med gode kloremøbler og å være i forkant når de vil noe, samt ikke gi dem det de vil om de klorer et sted, men heller kjefte og jage dem bort da. Man sparer mye frustrasjon med å se etter andre signaler før de begynner å klore, f.ex. at de løper rundt i stua, slost med hverandre eller setter seg foran utgangsdøra. Om natta har de ikke tilgang til min soveromsdør da det er to dører mellom stua der de er og soverommet mitt, så da vet de at kloring ikke hjelper. Slipper dem ikke ut før jeg legger meg på vinteren da de vil inn igjen 5 minutter etterpå. Har kasse inne så de får gått på do om natta. Anonymkode: b69ee...b7f
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Hvor mange klorestativ har du? De høye med flere etasjer er svært poppis her i huset, jeg har to store stativer, kattehyller og luftegårder. Ingen kloring på veggene våre. Heng opp små klorestolper der de klorer mest. Kloretepper fungerer greit òg, mener de har billig på Clas Ohlson. Anonymkode: c2bb6...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå