Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på dette!

Anonymkode: 48e9f...c17

Skrevet

Jeg og! Har selv arr på kinnene og rundt hakepartiet fra tidligere hudproblemer/kviser. Har lest masse positivt om skinbooster, men skulle likt å høre fra noen som faktisk har brukt det :) 

Anonymkode: 5a72e...bdb

Skrevet

Nå har jeg ikke prøvd det, men en venninne gikk rundt med små klumper i ansiktet i en uke etter denne behandlingen. Hun sier selv at hun fikk finere hud etterpå, klarer ikke selv se noen forandring, men de der "byllene" hun hadde etterpå var nasty. 

Anonymkode: 91216...851

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen flere med erfaringer?

Anonymkode: f35c2...3df

Skrevet

Ei veninne tok det der. Jeg så ingen forskjell. Ser det koster 7000 -8000 tusen? For noe du ikke veit vil funke en gang? Smart.

Anonymkode: e97ca...dd6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd det. I ansiktet så jeg absolutt null forskjell. Men jeg fikk satt litt i leppekanten (rundt hele). Det ga veldig bra effekt. Var bare ca 0.2 ml som ble satt, så det ble minimalt med volum men det slettet effektivt ut små rynker rundt leppene. Det så også helt naturlig ut, i motsetning til vanlig Restylane i leppene. 

Anonymkode: c5fca...5cb

Skrevet

Mener Frøken Dings har laget noen videoer om det, om det er den som brukes ved feks aknearr og lignende. 

Anonymkode: 89ac8...ca9

Skrevet

Jeg har fått skinbooster satt i noen relativt overfladiske arr ved et par anledninger uten å se nevneverdig forskjell.

Anonymkode: cad87...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...