AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Ja.. Dette sa sambo til meg i helgen. Det var han som gikk ned på kne, og jeg har planlagt masse. Moren min og svigers også. For ikke å snakke om kostnadene. Vet ikke hva jeg skal tro eller si jeg spurte om han tullet, men nei han syns det var så mye stress. Vi valgte dato for bryllup SAMMEN likevel kom han her i jula å var furt fordi jeg nektet han å dra på kollegatur med kollegaer dagen etter bryllupet. Det er vel ikke så rart at jeg ikke ønsker det?? Etter det har han vært mye sur. Misfornøyd med det han skal ha på seg i bryllupet, han foretrekker penskjorte. Ingen slips eller sløyfe. Ja lista er lang..... føler meg så dum no 😢 Anonymkode: a1d83...0d9 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: "Under 1 mnd til bryllup.. "skal vi gidde?"Ja.. Dette sa sambo til meg i helgen. Det var han som gikk ned på kne, og jeg har planlagt masse. Moren min og svigers også. For ikke å snakke om kostnadene. Vet ikke hva jeg skal tro eller si jeg spurte om han tullet, men nei han syns det var så mye stress. Vi valgte dato for bryllup SAMMEN likevel kom han her i jula å var furt fordi jeg nektet han å dra på kollegatur med kollegaer dagen etter bryllupet. Det er vel ikke så rart at jeg ikke ønsker det?? Etter det har han vært mye sur. Misfornøyd med det han skal ha på seg i bryllupet, han foretrekker penskjorte. Ingen slips eller sløyfe. Ja lista er lang..... føler meg så dum no 😢 Anonymkode: a1d83...0d9 Høres ut som han har fått kalde føtter. Kanskje fordi du nekter han ting? Anonymkode: 23cf3...587 5
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 Populært innlegg #3 Skrevet 30. januar 2018 Beklager, men dette forholdet er over. En mann som vil stikke fra bryllupshelga for å delta på kollegatur er ikke interessert i sin fremtidige kone. Anonymkode: a81bf...9eb 69
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Hadde dette vært min samboer så hadde jeg avlyst alt og gått fra forholdet. Får skikkelig varsellamper av det her. Ikke gjennomfør kun fordi det er planlagt og mye er betalt! Skilsmisse er dyrt Anonymkode: 78449...1eb 29
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 Populært innlegg #5 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som han har fått kalde føtter. Kanskje fordi du nekter han ting? Anonymkode: 23cf3...587 Det burde jo ikke være nødvendig å gi partneren sin beskjed om at dagen etter bryllupet er en dårlig dag for å dra på tur? Jeg tror dere må ta en alvorsprat, både om forholdet og om bryllupet. Anonymkode: 9b631...e75 51
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Hvor mye har han fått være med å planlegge, da? Når du sier han er misfornøyd med hva han skal ha på seg, høres det jo ikke ut som om han har valgt antrekk selv? Hvorfor ikke? Du sier at du, din mor, svigermor, osv, har planlagt. Hva med mannen, da? Kanskje han ville ha et stille og rolig bryllup, og føler at du og mødrene deres valser over ham og ting overhodet ikke blir slik han ville ha det. Anonymkode: 7dd26...8c8 15
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det burde jo ikke være nødvendig å gi partneren sin beskjed om at dagen etter bryllupet er en dårlig dag for å dra på tur? Jeg tror dere må ta en alvorsprat, både om forholdet og om bryllupet. Anonymkode: 9b631...e75 Du har rett i det. Han er nok ikke klar for forpliktelser, og han ønsker å fortsette med å gjøre som han vil. Anonymkode: 23cf3...587 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 Avlys bryllupet da. Han vil det tydeligvis ikke. Han er ikke klar for å binde seg, forlat han. Da kan han dra på alle de turene han vil. Det er dyrere å skille seg enn å gifte seg. Anonymkode: 351a1...6c6 19
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 Har dere snakket om hvorfor han har fått disse følelsene? Det er greit å få kalde føtter, mange får det. Men da må man komme til roten av problemet. Han selv burde forstå at man ikke drar på tur med kolleger dagen etter at man gifter seg, så han trenger ikke å bli sur for det. Men ang hva han skal ha på seg. MÅ dere ha et bryllup med pendress? Skal det være et prinsessebryllup? Har han fått være med å planlegge eller har du bare sagt at «den pynten er fin, den tar vi» uten at han egentlig føler at han kan få si noe? Han bør finne ut om han faktisk ønsker å gifte seg FØR dere står i kirka. Gi han beskjed om det. Anonymkode: 05544...850 12
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 Hvor lenge har dere vært kjærester og hvor lenge har dere bodd sammen? Anonymkode: 23cf3...587 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #11 Skrevet 30. januar 2018 Så vondt å høre. Han går nok rundt og tenker på noe og du er nok litt fokusert på praktiske ting. Har dere snakket sammen? Altså, virkelig snakket sammen? Hvordan har dere det. Hvordan ser han for seg bryllupet. Hvordan kan dere kombinere begges ønsker for bryllupet på en fin måte. Har dere kalde føtter. Er det rett og slett noe galt som kan fikses opp i? Anonymkode: cd572...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 Dere må snakke sammen. Idiotisk sagt av han, selvfølgelig. Men blir ikke bedre av at du ikke strekker ut en hand, og forsøker å forstå hvilke tanker han sliter med. Vi har vel alle vært slitne, eller gått med en del tanker, og så har ting kommet ut på helt feil måte. Også får man ikke forklart seg fordi partneren fyrer umiddelbart. Forskjellen på lykkelige forhold, og forhold preget av konflikter og krangler, er de som klarer å kommunisere godt. Har hans ønsker blitt hørt? Eller har du, foreldre og svigers styrt showet. Eksakt hva er det han ikke "gidder" - deg, bryllup, eller det bryllupet dere nå har planlagt? Hvilke løsninger har han på dette, nå når det har gått så langt. Anonymkode: e61f2...29b 6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #13 Skrevet 30. januar 2018 Han sa selv at han ville slippe minst mulig av planleggingen, så det har vi damene i familien tatt oss av og han har virket happy med det. Jeg valgte ut dress til han ja, og jeg sa også at vi kunne dra sammen for å finne en annen dress istedet som han faktisk trivdes i, men han har alltid en unnskyldning for ikke å dra de gangene jeg spørr. Dyra må fores, han må brøyte osv. Han vil helst bare være ute i traktoren å mekke på bilene. Vi har snakket, han sier at han ikke var forberedt på alt stresset som fulgte med bryllup og nei vi skal overhodet ikke ha noe overdådig prinsesse bryllup. Det er enkelt og lite kostbart i forhold til mine venninners bryllup....... Jeg har virkelig kost meg med bryllups planleggingen 😢 Anonymkode: a1d83...0d9 11
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #14 Skrevet 30. januar 2018 Han virker veldig lite interessert i dette bryllupet da. Anonymkode: 78449...1eb 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #15 Skrevet 30. januar 2018 Han virker veldig lite interessert i både deg og bryllupet. Dere burde ta en prat og revurdere fremtiden sammen Anonymkode: d54e0...f69 5
Silverferret Skrevet 30. januar 2018 #16 Skrevet 30. januar 2018 Får helt sjokk! :O Vet ikke hva jeg skal si.... Du må ihvertfall komme til bunns i dette her. Kan jo hende, som flere over sier, at han har fått kalde føtter. Men skjønner at det er vanskelig å snakke med en som kun er sur og uinteressert. Spør han rett ut om han vil avlyse bryllupet. Og hvordan han ser for seg fremtiden med deg. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #17 Skrevet 31. januar 2018 På 30.1.2018 den 12.25, AnonymBruker skrev: Han sa selv at han ville slippe minst mulig av planleggingen, så det har vi damene i familien tatt oss av og han har virket happy med det. Jeg valgte ut dress til han ja, og jeg sa også at vi kunne dra sammen for å finne en annen dress istedet som han faktisk trivdes i, men han har alltid en unnskyldning for ikke å dra de gangene jeg spørr. Dyra må fores, han må brøyte osv. Han vil helst bare være ute i traktoren å mekke på bilene. Vi har snakket, han sier at han ikke var forberedt på alt stresset som fulgte med bryllup og nei vi skal overhodet ikke ha noe overdådig prinsesse bryllup. Det er enkelt og lite kostbart i forhold til mine venninners bryllup....... Jeg har virkelig kost meg med bryllups planleggingen 😢 Anonymkode: a1d83...0d9 For meg høres det ut som at han rett og slett ikke tenker på bryllup på samme måte som deg. Han ville gifte seg med deg og ha bryllup, og tenkte at dere damer kan planlegge. Men så ble det kanskje litt for mye å tenke på for han også (noe som jeg synes er latskap) og derfor den enkleste utvei "gidder vi dette?". Har du sagt hva du føler? At du føler han ikke ønsker å gifte seg med deg lengre, at du har kost deg med bryllupsplanleggingen og synes det er sårt at han føler det slik. At alt du ønsker er å få en fantastisk dag/kveld sammen med han og de dere er glad i. Kanskje han mener at dere bare kan vies på tinghuset og ingen tjohei? Det med å reise dagen etter bryllupet er så korttenkt at jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Kanskje han rett og slett ikke tenker eller forstår hvordan ett bryllup fungerer? Ikke gi opp. Kanskje er det noen misforståelser her Anonymkode: cd572...c4a 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #18 Skrevet 31. januar 2018 Bare si "ja det gjør vi, ellers får du betale tilbake alle kostnadene, og si til alle at det er over mellom oss, lol, slutt å tull å vær lat, delta litt i en så viktig dag du også" Snakk med han, om dere, fremtiden, og bryllupet. Han må da være stein stokk dum om han tror det er passende å dra på tur etter bryllupsdagen, herre min hatt Anonymkode: 92c4f...ed8 11
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Avlyst.. Anonymkode: a1d83...0d9 Ville han ikke gifte seg i det hele tatt? 😞 Anonymkode: 05544...850
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå