AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hva syntes dere om den nye trenden? Syntes det er helt forferdelig! Katta i sekken.. https://www.ebay.com/itm/Breathable-Astronaut-Capsule-Pet-Cat-Dog-Travel-Bag-Space-Backpack-Carrier-Bag/142541912405?hash=item213028f955:m:mqZYVCJb9_qJbRa0KVpheHQ Anonymkode: e9c73...de5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Er det virkelig en trend, da? Eller er det én eller to stk på internett som har sånn sekk? Anonymkode: 07d83...64c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det virkelig en trend, da? Eller er det én eller to stk på internett som har sånn sekk? Anonymkode: 07d83...64c Ser det spesielt på facebook, "morsomme videoer" og flere i vennelista Anonymkode: e9c73...de5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Hvorfor er det mer forferdelig å bære katten i en sånn sekk enn å bære den i et bur? Har aldri sett noen i virkeligheten med sånn sekk. Men for å få med seg katten når man skal bort å kanskje har både veske og koffert så ser det praktisk ut Anonymkode: 8c200...d05 2
Perelandra Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Den er sikkert praktisk å bruke hvis man skal reise kollektivt med katt. Har reist med katt i vanlig reisebur flere ganger, og synes denne ryggsekken virker bedre. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Hvordan er luftingen i den sekken, da i forhold til bur? På bildet ser jeg ingen lufting, og det er jo i så tilfelle horibelt. Anonymkode: 07d83...64c
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er luftingen i den sekken, da i forhold til bur? På bildet ser jeg ingen lufting, og det er jo i så tilfelle horibelt. Anonymkode: 07d83...64c Om det ikke er tilstrekkelig lufting så får man heller ordne noe selv tenker jeg. Om det er helt tett så er det jo helt krise! Anonymkode: 8c200...d05
Sphynx Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er luftingen i den sekken, da i forhold til bur? På bildet ser jeg ingen lufting, og det er jo i så tilfelle horibelt. Anonymkode: 07d83...64c Den har flere store hull på siden. Har denne i rosa, gleder meg til å gå med pusene ute i den til sommeren 😻
Emmelise Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 Vel, alle katter er forskjellige og noen liker "tur" mer enn andre. Jeg kan ikke ha sånt til kattene mine, for jeg vet hannkatten hadde kloret den i filler ved første sjanse. Kvaliteten på sånt pleier også dessverre å være dårlig, så da velger jeg heller vanlig transportbur da det blir langt mindre bry å få med meg dyra. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan er luftingen i den sekken, da i forhold til bur? På bildet ser jeg ingen lufting, og det er jo i så tilfelle horibelt. Anonymkode: 07d83...64c Luftingen er i selve stoffet, det vises dårlig på bildet, men på linken ser man at det er mye "mesh" stoff slik at det er full ventilasjon.
Sphynx Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, Emmelise skrev: Vel, alle katter er forskjellige og noen liker "tur" mer enn andre. Jeg kan ikke ha sånt til kattene mine, for jeg vet hannkatten hadde kloret den i filler ved første sjanse. Kvaliteten på sånt pleier også dessverre å være dårlig, så da velger jeg heller vanlig transportbur da det blir langt mindre bry å få med meg dyra. Luftingen er i selve stoffet, det vises dårlig på bildet, men på linken ser man at det er mye "mesh" stoff slik at det er full ventilasjon. Den er ikke av dårlig kvalitet, kostet fleeeesk. Er ikke lufting i stoffet, den har flere luftehull på begge sidene. Man kan også ta ut kuppelen å ha "myk netting" foran, eller bare et hull.
Emmelise Skrevet 30. januar 2018 #11 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Sphynx skrev: Den er ikke av dårlig kvalitet, kostet fleeeesk. Er ikke lufting i stoffet, den har flere luftehull på begge sidene. Man kan også ta ut kuppelen å ha "myk netting" foran, eller bare et hull. Din kanskje, men den som linkes til koster 200 kr og er mest antagelig laget i Kina. DET er noe annet 1
Sphynx Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Emmelise skrev: Din kanskje, men den som linkes til koster 200 kr og er mest antagelig laget i Kina. DET er noe annet Trodde det var originalen det var snakk om, man burde virkelig ikke kjøpe slikt fake 😥 1
Sphynx Skrevet 30. januar 2018 #13 Skrevet 30. januar 2018 Haha ser nå at det ikke er originalen på linken nei, men er det på bildet. Om noen skal kjøpe kattesekk, kjøp originalen 😅 2
Perelandra Skrevet 30. januar 2018 #14 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, Sphynx skrev: Haha ser nå at det ikke er originalen på linken nei, men er det på bildet. Om noen skal kjøpe kattesekk, kjøp originalen 😅 Hvis ikke blir det katta i sekken? 1
Silketeppe Skrevet 2. februar 2018 #16 Skrevet 2. februar 2018 Syns det er morsomt og greit, så lenge katten ikke syns det er ubehagelig. Hadde aldri lagt katten min i en sånn, da vår hater vanlig fraktbur til og med, så jeg tviler på at han ville likt den der noe bedre. Har han kun i fraktbur til nøds (når vi reiser til veterinæren). Dette er sikkert ok som et alternativ til fraktbur, men jeg har sett videoer av folk som går luftetur med kattene i sekken, det er ikke helt ideelt tror jeg.
Kontormus Skrevet 2. februar 2018 #17 Skrevet 2. februar 2018 Det finnes slike ryggsekker i mange varianter. Omtrent som Sherpabag, men til å henge på ryggen. Det er ikke SÅ sjeldent at folk tar med katten når de reiser bort eller skal på hytta. Og det er bra hvis alternativet er å hive dem ut når en skal bort. Er ikke noe problem og lære kattunger og være i en slik
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #18 Skrevet 5. februar 2018 Ingen katt ville vel ha likt å sitte i en slik sekk!!! Kan jo brukes for frakt, feks til dyrelegen e.l i stedetfor bur, men ingen går vel på tur med katten i en slik sekk??!? Anonymkode: fe9d5...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå