Gå til innhold

Praksis siste året Vernepleien. Sliten og syk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går siste året på Vernepleien og er utplassert på en bolig. Trives godt med brukerne og miljøet er bra. Men er konstant sliten. Føler at jeg blir tvingt til å være med på oppgaver som gir lite læring. Hadde gledet meg til å få gjøre typiske oppgaver som er relatert til vernepleier, men blir alltid satt til vasking og handling. Vurderer å ta opp dette, men føler at det er slik det er her jeg er. 

Jobber fast deltid på annen plass i tillegg til praksis som er i turnus 4 dager i uken. Kjenner at jeg er utslitt og i natt har jeg ikke sovet. Jobber mye kveld, men har sagt ifra om at jeg ønsker å jobbe flere dager da det ble for mye kveld. Har heldigvis fått innvilget dette. 

Er så sliten at jeg måtte sende bort hunden i en uke, da jeg ikke klarer å har energi til å gå tur. Har også ikke noe sexliv lengere, da jeg er så sliten. Prøver å få barn og har el men klarer ikke... Skulle ønske praksisperioden var ferdig, men jeg er ikke ferdig før midten av april. 

Prøver å tenke at jeg er snart ferdig utdannet, men det føles så lenge til. Er seriøst dritt lei av å jobbe gratis å bli kastet rundt som en ball.

Synes 3 måneder med praksis er latterlig lenge, og jeg mener vi burde fått dekt reisevei i det minste. Har allerede brukt 1000 kr på bensin da det er lang reisevei.

Anonymkode: cee36...1b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...