Gjest Bellatrix Skrevet 17. februar 2005 #22 Skrevet 17. februar 2005 At noen' date=' kvinner eller menn, betaler andre for å rive av dem kjønnshårene, er et stort mysterium for meg. Det må da være trendtyranni på sitt mest makabre! :o[/quote']
Gjest Anonymous Skrevet 19. februar 2005 #23 Skrevet 19. februar 2005 noen som vet hvor i bergen man kan ta en brasilian?
aline Skrevet 20. februar 2005 #24 Skrevet 20. februar 2005 synes det er digg med glattbarbert kjønn på mannen. synes det er deilig å være glattbarbert selv også. er sikker nok på min kvinnelighet og på mannens manndom til at det ikke ville vært fare for å føle seg som forvokste barn!
cindypus Skrevet 20. februar 2005 #25 Skrevet 20. februar 2005 Glattbarbert er tingen! Man slipper alt håret i munnen, også blir man myye mer følsom på de rette stedene uten alt håret i veien...
starie Skrevet 21. februar 2005 #26 Skrevet 21. februar 2005 noen som vet hvor i bergen man kan ta en brasilian? Jeg tror ikke det finnes noen som utfører dette på menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå