Gå til innhold

Brazilian waxing

Liker dere glattbarberte menn?  

1. 1. Liker dere glattbarberte menn?

• Ja helt digg
      12
    • Nei, foretrekker frisering av håret
      19

Fremhevede innlegg

Gjest nudist32
Skrevet

Er en mann som har lyst til å prøve brazilian waxing. Er helt glattbarbert hele tiden men litt lei av å barbere.

Hva synes dere jenter om dette? Ville dere likt det om kjæresten overrasket dere med å komme hjem nyvokset.

Er det veldig vondt eller OK? Og er det noen som vet om steder i Bergen der de utfører brazilian på menn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker "au naturel" !!

Tror jeg hadde kommet til å bli overrasket hvis en mann jeg lå med skulle ha barbert seg nedentil. Og jeg hadde IKKE likt det!!! Jeg liker vanlige menn som ikke driver med slikt, de må være 100% ujålete.

Barbering nedentil er noe jeg forbinder med en don-juan-type som går rundt i leopardmønstret morgenkåpe og har speil i taket over senga og champagnecooler på nattbordet.

...men det er nå meg, da!

Gjest nudist32
Skrevet

Det var meningen å legge inn ett ekstra svaralternativ

*Menn skal ikke frisere eller barbere seg nedentil.

Skrevet

Nei, glattbarberte menn er forferdelig, og jeg synes faktisk det er like fælt på kvinner. Skjønner ikke poenget med å se ut som en forvokst unge.

Skrevet

Synes ikke det er pent med glattbarberte menn

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig gledelig overrasket jeg - syns det er hyggelig med en "well groomed" mann

Skrevet

Tviler på at du finner en hudpleier som vokser menn. Voks + løs hud på pungen er en dårlig kombinasjon og det kommer nok til å bli en del blodutredelser.

Skrevet
Tviler på at du finner en hudpleier som vokser menn. Voks + løs hud på pungen er en dårlig kombinasjon og det kommer nok til å bli en del blodutredelser.

Åh - au, au - selv om jeg er hunkjønn fikk jeg plutselig bilder i hodet mitt som jeg ikke vil ha. Fy fl...det der må gjøre vondt ja! :hår:

Ikke til å undres over dersom hudpleiere sier nei til å vokse nøtter... :o

Skrevet
Foretrekker "au naturel" !!

Tror jeg hadde kommet til å bli overrasket hvis en mann jeg lå med skulle ha barbert seg nedentil. Og jeg hadde IKKE likt det!!! Jeg liker vanlige menn som ikke driver med slikt, de må være 100% ujålete.

Barbering nedentil er noe jeg forbinder med en don-juan-type som går rundt i leopardmønstret morgenkåpe og har speil i taket over senga og champagnecooler på nattbordet.

...men det er nå meg, da!

Støtter deg jeg. En ekte mann barberer seg ikke nedentil!!!1

Gjest TomKrus
Skrevet
Nei' date= glattbarberte menn er forferdelig, og jeg synes faktisk det er like fælt på kvinner. Skjønner ikke poenget med å se ut som en forvokst unge.

Går du rundt i det offentlige rom og viser fram dine kjønnshår for å ikke bli forvekslet med en unge..?

Skrevet

:ler: Nei, gjør nok ikke det. Men det holder at det synes for samboeren min og jenter i garderober o.l. For meg er det rett og slett turn off og jeg skjønner ikke hva som er så flott med å være glattbarbert, og jeg synes ikke det ser pent ut på jenter heller, men for all del har man lyst har man lov. Dette var jo kun et spørsmål om folks personlige mening.

Skrevet

Ja, jeg foretrekker det - både på ham og på meg selv.

Man ser ikke ut som et forvokst barn - det er liksom mer enn hår på kjønnsorganene som skiller barn fra voksne.

Skrevet

jeg vet bare at min hudpleier ikke gjør det på menn, har spurt i forhold til samboeren min. jeg liker "glattbarberte" menn :oops:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Kan godt være barbert ja, da slipper man alt håret i munnen :roll:

Skrevet

At noen, kvinner eller menn, betaler andre for å rive av dem kjønnshårene, er et stort mysterium for meg. Det må da være trendtyranni på sitt mest makabre! :o

Skrevet

jeg foretrekker at han er frisert.........men ike helt barbert:)

hehe samma på meg

Gjest nakenjente
Skrevet

Foretrekker at mannen er glattbarbert. Det er ikke mye apetittelig å få hår i munnen når jeg suger.

Dette med at glattbarberte menn ser ut som barn eller homofile er bare tull. Voksne heterofile menn må da få lov til å ta vare på seg selv og utseende sitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...