Jasmine88 Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Jeg skjønner ikke så mye nå. Jeg har en syklus på 30 dager som er stabil og jeg skal egentlig ha antatt eggløsning 2-3 februar.. hadde første dag i mens 18/2 denne måneden. Men nå ser det ut som EL testene mine viser jeg har eggløsning før?? Har tatt eggløsningstester siden fredag nå og da har jeg fått ingen utslag og overigår fikk jeg vanlig blinke smiley på cb testene. Fikk en magefølelse i går pga litt mage smerter om at jeg kanskje har eggløsning tidligere enn helgen da jeg sjekket appen min og så jeg tidligere har hatt eggløsnibgsmerter 4 dager før antatt eggløsning, dvs i denne perioden vil det da være i dag eller i morgen, onsdag. Så jeg tok en ny test i går på kvelden å sjekket (23.30). Tok både billig test og en cb test (den blinker ikke lenger), og fikk dette som svar under (bilde). Jeg testet på nytt i dag klokken 8.30 og fikk samme resultat på billig testen. Bildet jeg holder i hånden er fra i dag! Kan det stemme at eggløsningen min er løpet av 24-48t? Eller under?? Vi hadde sex i søndag og i går, men vi bør da ha sex igjen i i dag? Vet at cb testene feks sier man ikke skal teste mer etter det resultatet?
Ede Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Litt usikker på om jeg forstår deg rett, men hvis du har positiv EL test i dag tyder det på at egget vil slippe innen 12-36 timer, men det kan også ta mange flere dager. Hvis du fortsetter å teste vil du se når testen er negativ igjen skal egget ha sluppet. Alle har litt ulikt mønster i når de har høyt nivå av LH hormon. Se grafer i linken under. https://www.avawomen.com/avaworld/long-lh-surge-last/ Hva appen sier vill jeg ikke ha brydd meg så mye om, EL tester er mer til å stole på. Du bør ha hyppig sex rundt eggløsning så om du ikke har hatt siden søndag så er det nok tid for det ja. Annen hver dag bør holde men noe mer enn 48 timer mellom er vel ikke noe god idé. På en annen side så skal man jo aldri ha sex om man ikke har lyst, så dette blir jo noe dere bør vurdere... Er du forresten sikker på at det var mensen du hadde og ikke festeblødning? Hvis du er gravid vil dette også slå positivt ut på EL...
Jasmine88 Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2018 Beklager, jeg forklarte nok veldig dårlig🤦🏼♀️.. I forrige mens hadde jeg mye gravid symptomer, og jeg testet meg, men fikk mensen en dag etter jeg forventet det så har ikke trnkt noe mer på at det kan være graviditet da jeg hadde blødning i fire-fem dager som vanlig. Men kan jo ta en test etterpp for å være sikker, men tror neppe det da. Fikk jo negativ EL test på fredag og lørdag😬 Vi hadde sex i går og på søndag. Og nå etterpå hvertfall!
lille_myyy Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 34 minutter siden, Ede skrev: Litt usikker på om jeg forstår deg rett, men hvis du har positiv EL test i dag tyder det på at egget vil slippe innen 12-36 timer, men det kan også ta mange flere dager. Hvis du fortsetter å teste vil du se når testen er negativ igjen skal egget ha sluppet. Alle har litt ulikt mønster i når de har høyt nivå av LH hormon. Se grafer i linken under. https://www.avawomen.com/avaworld/long-lh-surge-last/ Hva appen sier vill jeg ikke ha brydd meg så mye om, EL tester er mer til å stole på. Du bør ha hyppig sex rundt eggløsning så om du ikke har hatt siden søndag så er det nok tid for det ja. Annen hver dag bør holde men noe mer enn 48 timer mellom er vel ikke noe god idé. På en annen side så skal man jo aldri ha sex om man ikke har lyst, så dette blir jo noe dere bør vurdere... Er du forresten sikker på at det var mensen du hadde og ikke festeblødning? Hvis du er gravid vil dette også slå positivt ut på EL... Ååå Okei. Så når EL-test er negativ så har egget sluppet? Greit å vite, trodde det var 12-36 timer etter første negative test jeg 😅
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 8 timer siden, Jasmine88 skrev: Jeg skjønner ikke så mye nå. Jeg har en syklus på 30 dager som er stabil og jeg skal egentlig ha antatt eggløsning 2-3 februar.. hadde første dag i mens 18/2 denne måneden. Men nå ser det ut som EL testene mine viser jeg har eggløsning før?? Har tatt eggløsningstester siden fredag nå og da har jeg fått ingen utslag og overigår fikk jeg vanlig blinke smiley på cb testene. Fikk en magefølelse i går pga litt mage smerter om at jeg kanskje har eggløsning tidligere enn helgen da jeg sjekket appen min og så jeg tidligere har hatt eggløsnibgsmerter 4 dager før antatt eggløsning, dvs i denne perioden vil det da være i dag eller i morgen, onsdag. Så jeg tok en ny test i går på kvelden å sjekket (23.30). Tok både billig test og en cb test (den blinker ikke lenger), og fikk dette som svar under (bilde). Jeg testet på nytt i dag klokken 8.30 og fikk samme resultat på billig testen. Bildet jeg holder i hånden er fra i dag! Kan det stemme at eggløsningen min er løpet av 24-48t? Eller under?? Vi hadde sex i søndag og i går, men vi bør da ha sex igjen i i dag? Vet at cb testene feks sier man ikke skal teste mer etter det resultatet? Er det en "app" Som sier du egentlig skills ha eggløsning snart? Husk at den går ut ifra gjennomsnitt (ikke engang median) så lite fasen din kan være en plass mellom 12-17 dager Anonymkode: 2dc8a...a1c
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 På 30.1.2018 den 17.04, AnonymBruker skrev: Er det en "app" Som sier du egentlig skills ha eggløsning snart? Husk at den går ut ifra gjennomsnitt (ikke engang median) så lite fasen din kan være en plass mellom 12-17 dager Anonymkode: 2dc8a...a1c Ja. Woman log appen! Anonymkode: d5a32...64f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå