Anything Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hvis en eldre damer tar på seg ungdommelig klær ville dere si at hun " prøver å være ung” eller vil du si at hun er kul?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Over 40. Gamle damer: over 60 Anonymkode: 7ebe1...e59
Gjest Catalina Culès Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Når jeg hører eldre tenker jeg fra pensjonist alderen og oppover, så jeg tar utgangspunkt i det. Da vil det bare se harry ut å kle seg som en som er mye yngre, det ser ut som de prøver for hardt.
Perelandra Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Over 40 er ikke eldre. Enig med Calandria at eldre er fra pensjonsalderen og oppover. 2
T-Rex Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Som eldre kvinne kan jeg si at jeg gir fullstendig beng i hva andre måtte mene om hvordan jeg kler meg. Så syns i vei!
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Men hva er ungdommelige klær? Ser jeg gjerne går med det samme som enkelte tenåringer på fritiden. Topshop jeans, Arkk sko og Woolrich jakke. Men finner nok oftere frem kjole om jeg skal ut og spise og lignende, enn tidligere. Slutter kanskje med ettersittende jeans og kjoler den dagen jeg slutter på trene trappeintervaller, og ser tenåringsjenter som kanskje burde unngått denne typen klær, så for meg handler ikke snitt om alder. Anonymkode: 0759b...fb4 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 Eg er 28, likar å kle meg sexy på byen. Med sexy meinar eg feks ein kort, svart kjole. Nesten ned til knea. Ikkje stor utringning, det har eg ikkje puppar til anyway. Gjerne svarte sko med helar. Så eg ser sexy ut, men anstendig. Eg går av og til i hullete bukse, gensar/topp og skinnjakke. Eller høge ullsokker utapå svart strømpebukse og kjolegensar. er dette ungdommelig, eller innafor til ei på min alder? Anonymkode: a3002...acd
Perelandra Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 Det fine med å bli godt voksen, er at jeg kan kle meg akkurat som jeg vil selv.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 KVa meiner dei over med eldre ? Kor gamle er de? Anonymkode: a3002...acd
metempsychosis Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 Iris Apfel (96 år): En annen fjong (anonym) dame: Ingmari Lamy (65 år): Disse damene (samt alle de anonyme, fjonge og aldrende fashionistaene man ser i det virkelige liv), gir meg et stort smil og en god følelse. Rett og slett! De har levd sitt liv og kunne ikke brydd seg mindre om hva andre skulle mene om hvordan de er kledd. Det, det er kult. Veldig kult. 1
Perelandra Skrevet 30. januar 2018 #13 Skrevet 30. januar 2018 (endret) Iris apfel! Jeg digger stilen hennes, deilig maksimalisme med masse farger. Endret 30. januar 2018 av Perelandra
Anything Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #14 Skrevet 30. januar 2018 4 timer siden, Calandria skrev: Når jeg hører eldre tenker jeg fra pensjonist alderen og oppover, så jeg tar utgangspunkt i det. Da vil det bare se harry ut å kle seg som en som er mye yngre, det ser ut som de prøver for hardt. Men kan du si til meg hva betyr at de ser harry ut? Kan du gi oss eksempler på noe plagg eller bilder som viser hva som blir feil når de kler seg ungdommelig eller som andre unge damer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå