AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Blir ikke helt klok på dette.. kan man ha eggløsning med eggløsningslim eller bare etter? Hvor lenge etter eggløsningslim kommer eggløsning? Når hadde har du eggløsning iforhold til slimet, å hvor mange dager hadde du eggløsningslim? Anonymkode: c77a2...0d2
Aryamili Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Finnes ingen fasit. Du bør bruke EL-tester og/eller temping (som er mer sikkert) for å fastslå EL. Det sies at EL-slim kommer før EL for å hjelpe svømmerne å svømme, men dette stemmer ikke alltid. Noen får det etter EL også.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Noen får det før, noen under, noen etter, og noen ikke i det hele tatt. Det er bare en indikasjon på at el kanskje er/har vært rett rundt hjørnet. Jeg har som regel samme dagen, en dag før, eller ikke i det hele tatt. Som oftest ikke noe særlig i det hele tatt. Anonymkode: e6f19...68d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Eggløsningsslimet kommer FØR eggløsningen. Sekretet forandrer seg og blir "slimete" på grunn av hormonene som kommer rett før eggløsning. Når eggløsningen er over, tørker utfloden opp ganske fort. Du kan ha eggløsningsslim i mange dager før eggløsning, men det vanligste er nok et par-tre dager. Det står ganske godt forklart her: http://hvordanbligravid.com/egglosningsslim/ Anonymkode: 90bcd...b9b 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eggløsningsslimet kommer FØR eggløsningen. Sekretet forandrer seg og blir "slimete" på grunn av hormonene som kommer rett før eggløsning. Når eggløsningen er over, tørker utfloden opp ganske fort. Du kan ha eggløsningsslim i mange dager før eggløsning, men det vanligste er nok et par-tre dager. Det står ganske godt forklart her: http://hvordanbligravid.com/egglosningsslim/ Anonymkode: 90bcd...b9b Jeg har hatt slim i snart en uke, gansker sikker på at det er eggløsningslim :o er dette unormalt? Anonymkode: c77a2...0d2
N85 Skrevet 2. februar 2018 #7 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har lest en plass at hvis du skal prøve å estimere eggløsning ut fra slim, så skal du regne dagen med mest slim som eggløsningsdagen. Det stemmer bra hos meg (har både tempet og tester for el også). Når slimet er borte er el over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå