AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Jeg vet at han liker meg, vi flørter + endel kroppskontakt. Men det er så uvant med en mann som er så forsiktig. Jeg tenker at det kan være positivt, men det er veldig vanskelig. Jeg er vant til menn som er veldig på når de liker meg, så det ikke er mulig å tvile. Vi har kjent hverandre i flere år, treffes alltid sammen med andre venner. Er det noen forsiktige menn der ute som kan hjelpe meg? Jeg vil ikke skremme han bort og han er absolutt verdt å vente på. Er det noe jeg kan gjøre for å pushe litt uten at han blir stressa? Anonymkode: 5e4a6...aac
B.Wooster Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Har dere hatt sjansen å dele et par flasker vin, og er det det samme da? 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg vet at han liker meg, vi flørter + endel kroppskontakt. Men det er så uvant med en mann som er så forsiktig. Jeg tenker at det kan være positivt, men det er veldig vanskelig. Jeg er vant til menn som er veldig på når de liker meg, så det ikke er mulig å tvile. Vi har kjent hverandre i flere år, treffes alltid sammen med andre venner. Er det noen forsiktige menn der ute som kan hjelpe meg? Jeg vil ikke skremme han bort og han er absolutt verdt å vente på. Er det noe jeg kan gjøre for å pushe litt uten at han blir stressa? Anonymkode: 5e4a6...aac Bare vær hyggelig mot han og sørg for at han har det fint sammen med deg. Kanskje du må ta jobben for å ta steget videre. Anonymkode: c61e4...3b6 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Det kommer jo litt ann på hva du liker. Det er jo ofte de som bobler over av selvtillit som virker attraktive men bak fasaden skjuler det seg som regel noe annet. Jeg ville ikke ha tvilt hvis jeg var deg. Som en annen sa her før meg; hva med å invitere han på et glass vin eller i en situasjon det er naturlig å ta et glass ute? Løser ofte opp litt det. Lykke til! Anonymkode: 36f11...396
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, B.Wooster skrev: Har dere hatt sjansen å dele et par flasker vin, og er det det samme da? 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare vær hyggelig mot han og sørg for at han har det fint sammen med deg. Kanskje du må ta jobben for å ta steget videre. Anonymkode: c61e4...3b6 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo litt ann på hva du liker. Det er jo ofte de som bobler over av selvtillit som virker attraktive men bak fasaden skjuler det seg som regel noe annet. Jeg ville ikke ha tvilt hvis jeg var deg. Som en annen sa her før meg; hva med å invitere han på et glass vin eller i en situasjon det er naturlig å ta et glass ute? Løser ofte opp litt det. Lykke til! Anonymkode: 36f11...396 Han drikker ikke noe særlig, det gjør ikke jeg heller så tror jeg dropper det. Jeg prøver å gå videre, men er redd for å være for «på» så han blir stressa. Jeg fikk en veldig god klem på fredag, angrer på at jeg ikke prøvde meg på et kyss da... Tusen takk for svar Anonymkode: 5e4a6...aac 1
Nyttig Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 8 timer siden, B.Wooster skrev: Har dere hatt sjansen å dele et par flasker vin, og er det det samme da? Å drikke seg til mot er vel ikke løsningen? 1
Nyttig Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Han drikker ikke noe særlig, det gjør ikke jeg heller så tror jeg dropper det. Jeg prøver å gå videre, men er redd for å være for «på» så han blir stressa. Jeg fikk en veldig god klem på fredag, angrer på at jeg ikke prøvde meg på et kyss da... Tusen takk for svar Anonymkode: 5e4a6...aac Da ville jeg fortsatt med kos, klem og nærhet....så kommer det av seg selv. Ikke alle er glad i å kysse, husk at det er veldig intimt.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Nyttig skrev: Da ville jeg fortsatt med kos, klem og nærhet....så kommer det av seg selv. Ikke alle er glad i å kysse, husk at det er veldig intimt. Takk😊 Anonymkode: 5e4a6...aac
B.Wooster Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 1 time siden, Nyttig skrev: Å drikke seg til mot er vel ikke løsningen? Det har hjulpet mange :-), men poenget var om at de hadde vært i den situasjonen til nå, og han fremdeles ikke hadde sagt eller gjort noe i retning av et framstøt, så er muligens ikke interessen så stor.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #11 Skrevet 30. januar 2018 1 minutt siden, B.Wooster skrev: Det har hjulpet mange :-), men poenget var om at de hadde vært i den situasjonen til nå, og han fremdeles ikke hadde sagt eller gjort noe i retning av et framstøt, så er muligens ikke interessen så stor. Han har sagt litt, så jeg veit han liker meg. Han bare går veldig rolig fram og det er så uvant for meg, så blir usikker uansett. Anonymkode: 5e4a6...aac
B.Wooster Skrevet 30. januar 2018 #12 Skrevet 30. januar 2018 Har DU sagt i klartekst at du liker ham, på et sånt nivå at han tør å spille ut sine følelser? Hvis han tror at du bare vil være en av vennegjengen, så er det veldig risikabelt å gå videre, og muligens få høre at han har misforstått. Ta aldri for gitt at noen forstår dine hensikter. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #13 Skrevet 30. januar 2018 Hvis han har sagt at han liker deg, så er det vel ikke noe problem... du kan vel foreslå å treffes bare dere to...? Anonymkode: 3bda4...719
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #14 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, B.Wooster skrev: Har DU sagt i klartekst at du liker ham, på et sånt nivå at han tør å spille ut sine følelser? Hvis han tror at du bare vil være en av vennegjengen, så er det veldig risikabelt å gå videre, og muligens få høre at han har misforstått. Ta aldri for gitt at noen forstår dine hensikter. Jeg har absolutt sagt klart at jeg liker han. Jeg vil bare ikke skremme han bort, at han syns det blir for mye for fort. Anonymkode: 5e4a6...aac
HenrikJ Skrevet 30. januar 2018 #15 Skrevet 30. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at han liker meg, vi flørter + endel kroppskontakt. Men det er så uvant med en mann som er så forsiktig. Jeg tenker at det kan være positivt, men det er veldig vanskelig. Jeg er vant til menn som er veldig på når de liker meg, så det ikke er mulig å tvile. Vi har kjent hverandre i flere år, treffes alltid sammen med andre venner. Er det noen forsiktige menn der ute som kan hjelpe meg? Jeg vil ikke skremme han bort og han er absolutt verdt å vente på. Er det noe jeg kan gjøre for å pushe litt uten at han blir stressa? Anonymkode: 5e4a6...aac Jeg er sånn. Jeg er ofte forsiktig fordi jeg er sjenert og vil ikke bli rejected. Spør om dere kan ta en kaffe sammen, ta det rolog steg for steg. Hadde funket for meg da.
Vandrer1 Skrevet 30. januar 2018 #16 Skrevet 30. januar 2018 Jeg er også sånn. Holder litt igjen frem til jeg føler meg sikker på at jenta også har interesse. Men ting skjer jo ganske naturlig også hvis kjemien og interessen er der Lykke til!
Gjest GoldenLioness Skrevet 31. januar 2018 #17 Skrevet 31. januar 2018 Jeg kjører rett på jeg. Blir han skremt så er han ikke noe for meg. Må takle å få et ærlig spørsmål. Har iallefall funket hittil. Ble gift med siste for 10 år siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå