Lisa7 Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hei, jeg lurer bare på hva dere mener. Jeg er ganske oppegående i photoshop siden jeg har brukt det mye gjennom jobb tidligere. Her om dagen fortalte jeg en venninne at jeg hadde pyntet på et profil bilde og noen insta bilder, ikke mye bare fjernet noen kviser, og strammet litt opp noen steder. Hunn ble helt fra seg å sa jeg var umoralsk og falsk, jeg synes hennes reaksjon var veldig overdrevet, selv har hun silikobryst lissom. Jeg skjønner jo at jeg ikke burde pynte på meg selv, men det er jo ikke sånn at det ikke er meg, er jo ikke 16 lenger å noen bra bilder kommer litt uheldig ut med noen små valker og strekkmerker. Hva synes dere, er det virkelig så fælt?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Rar reaksjon fra venninnen din, ville spurt henne hvorfor hun reagerte så sterkt. Også tenker jeg at det ikke gjør noe så lenge man ikke bruker det til datingsider. Anonymkode: a4b54...7b0
Lisa7 Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2018 Jeg gjorde det, å hunn sa at hun trodde hun kjente meg, å at det ikke lignet meg å være falsk, vi har mest kontakt via telefon og FB da hun bor et stykke unna. Men må si jeg ikke skjønner reaksjonen hennes, jeg har retusjert flere av mine venninners bilder noen veldig mye, men jeg bryr meg ikke, tenker hver må få lov å gjøre som en selv vil tenker jeg. Tror kanskje reaksjonen kommer av at hun er noe overvektig, å at jeg legger for mye i utseende...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Å retusjere bort kviser eller annet, midlertidig, småtteri er greit. Alt annet, ikke. Anonymkode: 521ff...024 1
Gjest Cocosa Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Synes ikke noe om redigering. Ta et bilde man er fornøyd med, om man på død og liv skal legge ut noe. (Men jeg legger ikke ut noe på verken Instagram eller Facebook eller hva det måtte være).
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 Kviser og blåmerker er greit. Anonymkode: c3da0...70e 1
Lisa7 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2018 Ikke valker? er jo noen ganger det er et veldig bra bilde men som var i en litt uheldig stillig som tvinger frem en liten valke. Jeg har også hatt noen bra treningsbilder hvor jeg ser etterpå at en "cameltoe" viser ganske godt, da har jeg fjernet den før jeg legger ut bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå