AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hvorfor sier folk: vi må møtes en dag og gå på cafe eller noe (og lignende), når de åpenbart ikke mener det. Er det for å være snille? De foreslår det, men det skjer aldri. Da kunne de like gjerne ikke sagt noe i det hele tatt så man ikke får falske forhåpninger. Synes det er irriterende. Kanskje bare meg.. Anonymkode: 2dcf3...760 1
Fjompen Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Jeg sier det ofte, og for meg betyr det at jeg gjerne vil gå på cafe, men: Det kommer etter familieliv og barn, jobb, andre fritidssysler som tar tid, det å holde et hjem sånn rett over kaos-grensen, i tillegg til at det ligger litt på motparten også; Om jeg stadig sier det, og aldri hører noe fra motparten, så blir jeg jo ikke så gira på å stadig foreslå det. Og, om man da begge vil ta en kaffe, så skal det passe i begges kalendere. Men du har nok rett i at det også er en godt brukt frase, da gjelder det bare å ikke sitte hjemme og holde pusten mens du venter. 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor sier folk: vi må møtes en dag og gå på cafe eller noe (og lignende), når de åpenbart ikke mener det. Er det for å være snille? De foreslår det, men det skjer aldri. Da kunne de like gjerne ikke sagt noe i det hele tatt så man ikke får falske forhåpninger. Synes det er irriterende. Kanskje bare meg.. Anonymkode: 2dcf3...760 Det er noen mennesker som sitter å snakker om at de skal møtes å gjøre ting sammen uten at de har lyst til det, av en merkelig grunn. Har hatt noen slike i omgangskrets før. Anonymkode: fa73b...ce0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå