AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 La oss si de heter Einar og Cristian. (Einar er norsk, men familien hans er opprinnelig utelanske) Det er to stykker jeg har vært kompis med lenge. Håvard har vært intressert i meg, og han Einar har sagt han hadde følelser for meg til kompisen min en gang, og da hadde vi ikke hengt med hverandre på lenge. Så jeg synes det var rart han hadde følelser. Selv om vi bare snakket sammen på skype og facetime sammen. Einar har tydeligvis sagt til Håvard (ca 1 år siden) at jeg var løs, wannabe utelansk, og noe om sminka mi. Det sa Håvard til meg. Han vet vel godt at jeg ikke er løs? Og jeg er jo ikke helt norsk så hvorfor wannebe utelening. Einar sier at alle bildene mine er fine og jeg ikke trenger å være skeptisk. Han vil være med meg hele tiden og sier han har savna meg. Prøver å ta seg fri fra jobben for å være med meg, betaler masse ting for meg selv om nekter han skal gjøre det, det går ikke å si nei. Jeg var på besøk hos han her, jeg våkna oppå han av at han kyssa meg, han har tydeligvis setti på romantisk musikk til å sove til, så løfta meg opp på han å kyssa meg. Så sa han "Elisabeth hva tenker du om meg?" så sa jeg " Du er fin du" så sa han "Jeg tenker det samme om deg" Vi lå sammen for to uker siden og han vil virkelig forme til et forhold. Hva bør jeg tenke om det han har sagt om meg? Det er jo et år siden, men det spiller ingen rolle fordi det Handler jo om hva han synes om meg? han sa også takk etter vi hadde sex, burde jeg reagere på det? Eller er jeg bare ikke vandt til det. Anonymkode: bc767...286
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Håvard isteden for Cristian. Klarte å skrive det egentlige navnet 😂 Anonymkode: bc767...286 5
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Håvard isteden for Cristian. Klarte å skrive det egentlige navnet 😂 Anonymkode: bc767...286 ok Anonymkode: b8247...3d4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 19 minutter siden, AnonymBruker said: ok Anonymkode: b8247...3d4 Hva får du ut av å sitte her til langt på natt og kun skrive "ok" i ulike tråder egentlig? 😂 Anonymkode: ff0f1...bf7 6
Gjest NotNaomi Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Når gutter slenger med leppa om venninner,så tyder det vel på sjalusi eller usikkerhet kanskje? En er ikke like rasjonell alltid når en er tiltrukket av noen. Men han mente det jo åpenbart ikke,eller han har forandret mening. Hvis du må høre det fra ham,så må du spørre hvorfor da. Takket han for sex ? Det er ikke akkurat vanlig. Hvis du lurer på om han virker oppriktig interessert i deg,så ser det sånn ut fra hva du skriver.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Rivalisering dem i mellom kanskje? (At Einar sa så stygge ting om deg for å kvitte seg med en rival og ikke fordi han mente det eller at Håvard løy til deg om hva han hadde sagt av samme grunn.) Anonymkode: a9edf...8c9
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Einar sa det fordi han ville ikke at Håvard skulle like deg, vet om et par sånne gutter og menn som gjør aaaalt for å sværte ryktet til jenta bare fordi de tenker at hvis de ikke får dem selv så skal ingen få dem, og siden Håvard ble en konkurrent for han ville han gjøre så Håvard tenkte stygt om deg og mista interessen for deg. Helt ærlig så kan jeg ikke fatte og begripe at du har giddet å dele kroppen din med denne fyren! Uansett hvor mye fint han sier til deg direkte så respekterer deg han jo ikke for fem flate øre når han går rundt å sier sånn dritt om deg! Det er skikkelig respektløst og stygt det han har sagt, og kunne aldri gitt han tiden min eller fitta mi!.... Eneste jeg kan si her er fas ut den falske slangen, two-faced manbitch er han. Snakker nedsettende om deg til andre og kommer å prøver å sjarmere deg etterpå for å få litt fitte og egoboost. Nå tror jo alle vennene hans at du er en hore og wannabe utlending , og han driver sannsynligvis å er like twofaced enda å ler av deg bak ryggen din for å leke tøff ovenfor Håvard og de andre guttene, men så vet han at du liker han så da tenker han at det bare er win-win for han å få både fitte, oppmerksomhet fra deg, og "props" fra gutta om å pule og disrespecte en "tøs". Anonymkode: 01821...dde 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 🙄🙄🙄 men han har ikke sagt til noen at vi har liggi sammen, heller ikke hørt han har kalt meg noe stygt. Bare til nærmeste kompiser har han helt sikkert sagt vi har liggi sammen eller noe (men ikke sagt det til mange). Men han vil henge med meg også sa kompisene på en videosnap at han (han jeg "dater" eller har liggi med) skal begynne å trene. På en videosnap. Han sa en gang at hvis han fikk dame skulle han begynne å tene.. men jeg vet ikke.. Anonymkode: bc767...286 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 Jaja FLAUMIN. Her er hva som skjer etter Scam når Scandal begynner sin sesong på norske skjermer..... bla bla bla plink ploink. For kjedelig brady bunch vri hjernen uinspirert. vel la oss bare si : scandal utkonkurrerer scam. fakta fra verden og du kan ikke endre det. kos deg med luggis og muggis. imens. Anonymkode: b5533...256 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 Hva så om han vil begynne å trene altså. Ikke gidd å gi bort mer av kroppen din og hvertfall IKKE følelsene dine til en kar som disrespecter deg så grovt! Altså hva faen , han har jo sagt så mye dritt , da eier han ikke respekt for deg og selvom det er lenge siden han sa det så viser det han heller ikke har respekt mot kvinner generelt om han kan si sånt om noen selvom han ikke kjenner de så godt . Ville vært en skam å henge mer med han. Skaff deg litt selvrespekt ! Anonymkode: 01821...dde
Arabella Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 På 30.1.2018 den 3.24, AnonymBruker skrev: Håvard isteden for Cristian. Klarte å skrive det egentlige navnet 😂 Anonymkode: bc767...286 Det er sikkert ingen som vet hvem du er uansett. 1
Xcase33 Skrevet 2. februar 2018 #12 Skrevet 2. februar 2018 On 30.1.2018 at 3:22 AM, AnonymBruker said: La oss si de heter Einar og Cristian. (Einar er norsk, men familien hans er opprinnelig utelanske) Det er to stykker jeg har vært kompis med lenge. Håvard har vært intressert i meg, og han Einar har sagt han hadde følelser for meg til kompisen min en gang, og da hadde vi ikke hengt med hverandre på lenge. Så jeg synes det var rart han hadde følelser. Selv om vi bare snakket sammen på skype og facetime sammen. Einar har tydeligvis sagt til Håvard (ca 1 år siden) at jeg var løs, wannabe utelansk, og noe om sminka mi. Det sa Håvard til meg. Han vet vel godt at jeg ikke er løs? Og jeg er jo ikke helt norsk så hvorfor wannebe utelening. Einar sier at alle bildene mine er fine og jeg ikke trenger å være skeptisk. Han vil være med meg hele tiden og sier han har savna meg. Prøver å ta seg fri fra jobben for å være med meg, betaler masse ting for meg selv om nekter han skal gjøre det, det går ikke å si nei. Jeg var på besøk hos han her, jeg våkna oppå han av at han kyssa meg, han har tydeligvis setti på romantisk musikk til å sove til, så løfta meg opp på han å kyssa meg. Så sa han "Elisabeth hva tenker du om meg?" så sa jeg " Du er fin du" så sa han "Jeg tenker det samme om deg" Vi lå sammen for to uker siden og han vil virkelig forme til et forhold. Hva bør jeg tenke om det han har sagt om meg? Det er jo et år siden, men det spiller ingen rolle fordi det Handler jo om hva han synes om meg? han sa også takk etter vi hadde sex, burde jeg reagere på det? Eller er jeg bare ikke vandt til det. Anonymkode: bc767...286 Han Einar høres kjempe #needy ut ...det er ikke så bra da han føler at han må gjøre alle disse tingene for deg fordi han ikke føler han strekker til ellers hva personlighet o.l angår. Det er nok dette som gjør at du føler det blir litt rart men ikke selv klarer helt å sette ord på hva som skjer. At han sier "takk" etter samleie er jo det klareste tegnet på at han er veldig #needy. Tipper han er veldig usikker av seg og trenger mye bekreftelser også? ...jenter pleier som regel synes slikt er veldig #turnoff ...og de kan vel ikke klandres for det.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #13 Skrevet 2. februar 2018 På 30/01/2018 den 3.52, AnonymBruker skrev: Hva får du ut av å sitte her til langt på natt og kun skrive "ok" i ulike tråder egentlig? 😂 Anonymkode: ff0f1...bf7 reaksjon? Anonymkode: 09dff...804
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå