madcroc Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Hei! Litt teit, men jeg spør og håper noen kan svare. På mine innlegg har jeg jo endel som "liker" og under hvert innegg står det hvor mange som har likt.. F.eks "NN og 23 andre har likt" Spørsmålet er at denne NN står først på alle innlegga mine. Men er ikke den første eller siste som har likt det. Hvorfor er det denne personen som alltid står som "første liker"? Noen som vet. Jada, vet det er litt barnslig, men jeg lurer..😉
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Er duvende med andre som og har likt? Eg det den personen du ofte sniker på mest av alle som har likt? Anonymkode: a1bb7...595
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Jeg ser på min FB at det er siste vennen jeg la til på FB som, hvis denne liker mitt innlegg, dukker opp som først på listen over likere. Så for meg ser det ut som om likere blir listet opp i den rekkefølgen de ble lagt til som venner, ikke om de er først eller sist ute med å like innlegget. Anonymkode: ef3af...f8b
madcroc Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2018 Det er ikke den siste som ble lagt til. Men stemmer kanskje som brukeren over sa. Er vel å titter på profilen til vedkommende av og til mer enn de andre "likerene". Så da er det kanskje derfor da. 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå