Gå til innhold

Kjæresten løyg til meg før vi ble sammen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite i-lands-dilemma her.. ;) 

Har akkurat blitt sammen med en utrolig flott fyr som jeg har datet i vel ca 3 mnd.. 

Jeg føler meg utrolig forelsket og glad, men det er bare ett problem..: Jeg er ganske sikker på at han løyg til meg for ca 1 mnd tid siden, og jeg mistenker at han var sammen med en annen dame da.. 

Årsaken til dette et at han var ute og hevder han «forla tlf sin» hos noen pga han ikke svarte på anrop eller SMS fra meg.. Dagen etterpå svarte han på mld mine ganske så tidlig, og beklaget seg for at jeg ikke hadde fått kontakt med han.. 

På den tiden hadde vi verken blitt enige om å være eksklusive eller å være kjærester, så nå lurer jeg på om jeg skal ta denne usikkerheten min opp med han..?? 

I utgangspunktet så tenker jeg «nei, vi var jo ikke sammen», men samtidig synes jeg det er trist at han lyver til meg ang dette.. (forklaringen han har gitt meg henger ikke helt sammen- om dere skjønner hva jeg mener..?) 

Noen kloke hoder her på kv??

Anonymkode: 96c6b...362

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva mener du ikke henger sammen? :klo:

Dersom det er viktig for deg å vite så får du spørre. Ikke «ta opp usikkerhet» (hvem gjør det?!) 

Si «du, den gangen du «forla» telefonen: overnatta du hos ei dame?» 

At han overnatta henger forøvrig ikke mer sammen enn at han feks la igjen telefonen hjemme eller hos en kompis før de dro på byen. Og så henta den igjen utpå natta eller på vei hjem på morgenkvisten.. ;)  Og det som henger aller mest sammen er kanskje at han var full og hadde det moro og rett og slett glemte å svare. Og så var han redd for å innrømme det neste morgen. 

Anonymkode: a4d81...d89

Skrevet

Han har jo ikke gitt deg noen grunn til å tro at han lyver?

Anonymkode: 4738c...7c4

Skrevet

Grunnen til at storyen hans ikke virker troverdig er at jeg vet han liker å sove lenge etter han har vært på fest.. 

Når han så sier han «forla tlf sin» hos henne (der det var fest), så dro hjem (10 min kjøretur unna), for så å kontakte meg dagen etterpå kl 14 synes jeg er litt rart.. Spesielt mtp at han fikk en kompis til å kjøre seg tilbake til feststedet så «tidlig» på dagen.. (og hvordan fikk han liksom tak i kompisen sin da han ikke hadde tlf sin med seg??) 

Huff... føler jeg overanalyserer veldig her, også når jeg egentlig ikke har grunn til å reagere på dette siden vi ikke var sammen da... 

i-lands-problem- ja jeg vet...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at storyen hans ikke virker troverdig er at jeg vet han liker å sove lenge etter han har vært på fest.. 

Når han så sier han «forla tlf sin» hos henne (der det var fest), så dro hjem (10 min kjøretur unna), for så å kontakte meg dagen etterpå kl 14 synes jeg er litt rart.. Spesielt mtp at han fikk en kompis til å kjøre seg tilbake til feststedet så «tidlig» på dagen.. (og hvordan fikk han liksom tak i kompisen sin da han ikke hadde tlf sin med seg??) 

Huff... føler jeg overanalyserer veldig her, også når jeg egentlig ikke har grunn til å reagere på dette siden vi ikke var sammen da... 

i-lands-problem- ja jeg vet...

Facebook messenger på iPad eller PC. Eller Playstation chat om han har sine buddies der. Kanskje han t.o.m har fasttelefon...eller enda bedre...telegraf. Eventuelt piratradio. Muligens også walkie-talkie. Kanskje to hermetikkbokser med snøre imellom. Kanskje kompisen også er en nabo. 

Men mulig han pulte en dame. Umulig å si.

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, ElectricScum skrev:

Facebook messenger på iPad eller PC. Eller Playstation chat om han har sine buddies der. Kanskje han t.o.m har fasttelefon...eller enda bedre...telegraf. Eventuelt piratradio. Muligens også walkie-talkie. Kanskje to hermetikkbokser med snøre imellom. Kanskje kompisen også er en nabo. 

Men mulig han pulte en dame. Umulig å si.

Ok, inrømmer at du har et eller flere gode poenger..😅 Gidder ikke tenke mer på saken, vi er jo nå sammen, og velger å håpe på at han ikke er en notorisk løgner.. ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...