Gå til innhold

Hjelp! Oppgaveskriving og Word

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Håper noen snille og kompetente kan hjelpe meg her. Jeg skriver en ganske lang oppgave på ca 15 sider. Da blir det naturlig nok overskrifter i forskjellige kategorier. Tidligere har jeg trykket på Overskrift 1, Overskrift 2 osv bortover linja i Hjem-fanen. Nå kommer bare Overskrift 1 opp. Har prøvd å trykke Endre og valgt 1 2 og 3 manuelt, men det virker ikke...

Noen som kan være så snill å fortelle hva jeg har gjort galt, eller hvordan jeg kan endre det tilbake? :(

Anonymkode: 5b535...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan legge til ekstra overskrifter. Husk at om du f.eks skriver bacheloroppgave er det regler for hvordan overskriftene skal se ut. En del har f.eks Arial 14 med tykk skrift som regel. 

Hvis du ser der overskriftene skal ligge og så ser du til høyre for dem så vil du se en pil opp, en pil ned og en sånn pil med en strek over. Trykk på pilen med en strek over. Trykk så på "opprett en stil" og da vil det komme opp et lite vindu det står "stil 1". Du kan så trykke på "endre"-knappen og da kan du endre om du vil ha den i Arial eller Calibri eller noe og størrelse og evt fet skrift og sånn. Her kan du også endre den sånn at du får den som en overskrift sånn at den går inn under innholdsfortegnelsen dersom du har en automatisk innholdsfortegnelse. 

Anonymkode: f7f3b...5b5

Skrevet

Og forresten: dersom du ikke er fornøyd med stilen du har laget kan du høyreklikke på stilen og endre den eller slette den. 

Anonymkode: f7f3b...5b5

Skrevet

Tusen, tusen hjertelig takk!!! Der reddet du meg! :D

Anonymkode: 5b535...08b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...