Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan hjelpe ... Saken er at verktøylinjen har blitt borte for meg i UniØkonomi. Det er flere valg på verktøylinjen enn jeg finner via hurtigstastene så jeg skulle nå gjerne ha funnet den. Det står ingenting i programmets hjelpefunksjon, og jeg har ikke valget om å vise verktøylinje under "Vis". Har lett og lett, men er nå helt tom for ideer. Alle forslag mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke hvordan du kan ha mistet den.. Var inne i programmet nå og fant ikke noe sted å "skru" den av heller.. så desverre...

Hva med å ringe support da..??

Skrevet

har gjort det før jeg også, da lå den der, men var dyttet ned (utrolig flink til å forklare :oops: ) måtte dra den opp igjenmed musa.

Skrevet

Ja, det er nettopp det - Skjønner ikke hvordan jeg kan miste den når det ikke er mulig å skru den av eller på... Tror ikke sjefen har betalt lisens :oops: så jeg kan ikke ringe support heller. Får lete videre og se om den har gjemt seg etter eller annet sted....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm.

Kansje du kan prøve å høyreklikke på linja med vindus-meny? Slik er det i windows utforsker.

Kansje det ligger et valg under oppsett/options noe sted.

Skrevet

Niks, men takk for forslag. Det må jo være et sted....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...