Xantippe Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Håper noen kan hjelpe ... Saken er at verktøylinjen har blitt borte for meg i UniØkonomi. Det er flere valg på verktøylinjen enn jeg finner via hurtigstastene så jeg skulle nå gjerne ha funnet den. Det står ingenting i programmets hjelpefunksjon, og jeg har ikke valget om å vise verktøylinje under "Vis". Har lett og lett, men er nå helt tom for ideer. Alle forslag mottas med takk.
LilleBille Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Skjønner ikke hvordan du kan ha mistet den.. Var inne i programmet nå og fant ikke noe sted å "skru" den av heller.. så desverre... Hva med å ringe support da..??
Arwen Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 har gjort det før jeg også, da lå den der, men var dyttet ned (utrolig flink til å forklare :oops: ) måtte dra den opp igjenmed musa.
Xantippe Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2005 Ja, det er nettopp det - Skjønner ikke hvordan jeg kan miste den når det ikke er mulig å skru den av eller på... Tror ikke sjefen har betalt lisens :oops: så jeg kan ikke ringe support heller. Får lete videre og se om den har gjemt seg etter eller annet sted....
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Hm. Kansje du kan prøve å høyreklikke på linja med vindus-meny? Slik er det i windows utforsker. Kansje det ligger et valg under oppsett/options noe sted.
Xantippe Skrevet 9. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 9. februar 2005 Niks, men takk for forslag. Det må jo være et sted....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå