Gå til innhold

Hva gjør katten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min ligger og sover i fanget mitt og maler :ninuskapus:

Anonymkode: a81ad...a89

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldige du, min katt vil ikke lenger kose. Må lure på om det har noe med været fordi på sommeren så var han den mest kosete katten jeg noen gang har hatt, sprang og mjauet og løp på fanget, kunne ligge der i timevis. Men nå, slikker han bare stumpen og legger seg en annen plass :frkk:

Er jo egentlig fryktelig trist at han plutselig ikke lenger vil kose på fanget, men han er jo en ellers herlig dyr så hvem vet, kanskje han plutselig er kosen igjen når sommeren er her. 

Akkurat nå, hoppet han opp på databordet foran skjermen og satt seg ved siden og blunker søtt til meg, skal snart slippe han ut i noen timer før han skal sove hele natten. Elsker å sove og ligge på varme plasser! :) 

Skrevet

Pusene mine har tatt opp plassen i sofaen. Den ene ligger rarere enn den andre. Men de småprater med hverandre og meg, og strekker seg så lang de kan. Ser ut som de storkoser seg. De har akkurat spist mat i tillegg :fnise:

• Liker 2
Skrevet

En er på gjesterommet og roter i skrivesaker, hører ting som faller ned på gulvet. Hun andre ligger og sover i senga si i sofaen :)

Anonymkode: 71639...9c0

• Liker 1
Skrevet

De kjefter på samboeren min, hyler og skriker. Mating på gang, de synes han er treg. 

• Liker 4
Skrevet

Min er ute og ser seg rundt eller hva katter gjør når de er ute. Savner den....

Anonymkode: 1fab1...ebb

Skrevet

Ligger og sutter på pleddet mitt...🙄

Anonymkode: 6515f...759

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Min er dessverre forsvunnet, og jeg er redd for at han ikke er mer..

Skrevet

Venter på at vi skal legge oss.. :rodmer:

20140320_191442.jpg

Anonymkode: e986a...be4

• Liker 10
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Venter på at vi skal legge oss.. :rodmer:

20140320_191442.jpg

Anonymkode: e986a...be4

Næmen så nydelig! :hjerte:

Lillepus drikker vann etter å nylig ha kommet inn av kjøkkenvinduet. Storepus vet jeg ikke hvor er akkurat nå, men jeg tror han er ute.

Skrevet

En er på fanget, en er ute, en leter etter mat på kjøkkenet og en sover i en stol.

Anonymkode: 7eb1a...28b

• Liker 1
Gjest Solstråletårer
Skrevet

Ligger å halvsover ved ovn og lader krefter til kveldes raptuser.

Skrevet

Koser seg på varmeflaska si. Jeg sverger,pelsen hennes er bare til pynt. Ikke mye varme i den i alle fall. 

Skrevet

Begynner å bli ganske lei igrunn. Hun ligger rundt halsen min som et skjerf, og hvis jeg ikke puster på henne stryker hun meg i ansiktet med poten. Slik er hun hver kveld, så har ikke tro på flere updates:(

Kjedelig pus

Anonymkode: eed7c...f54

• Liker 1
Skrevet

Akkuratt blitt fulgt ut på trappa  så han kunne finne do ( blonsterbedet) måtte stå passe på faktisk. Men han ble lykkelig. Tørr ikke gå ut når det blåser. 

Anonymkode: 29d89...877

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å bli ganske lei igrunn. Hun ligger rundt halsen min som et skjerf, og hvis jeg ikke puster på henne stryker hun meg i ansiktet med poten. Slik er hun hver kveld, så har ikke tro på flere updates:(

Kjedelig pus

Anonymkode: eed7c...f54

Kjedelig? Hun høres jo superskjønn ut! :ninuskapus:

• Liker 2
Skrevet

Har 4 stk. De ligger alle å sover rundt omkring i hjemmet. :fnise:

Nærmest meg ligger det ei frøken som snorker tungt i ei katte-hylle-eske-greie som henger på veggen. På sofaryggen, balansert på et pledd, ligger eldstemann og drømmer søtt. Ei annen pusefrøken ligger under sofaen, da hun fortsatt er svært fornærmet etter dyrlegebesøket i går. Og i klorestativet ligger minstegutten og lader opp til en natt med masse leking og løping og kaos.

Nei, vent, fresten! Nå stakk Frøken SnorkeSara hodet opp fra soveplassen sin på veggen for å sjekke tilstanden. Alt så visst helt greit ut her inne, for nå har hun forsvunnet ned i hulen sin igjen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...