AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Hvor lenge pleier dere å ha sex? hvor lenge hadde sere første gangene? Hvor lenge har dere nå? Minutter altså Anonymkode: abc2d...ab6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge pleier dere å ha sex? hvor lenge hadde sere første gangene? Hvor lenge har dere nå? Minutter altså Anonymkode: abc2d...ab6 Sex kan noen ganger vare flere timer og innebefatter flere orgasmer. Anonymkode: a91d5...ba7
Påkrevd Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Første gang? Oj, da var det gjort før hovedrolleinnehaveren var ute av trusa. Heldigvis kan de fleste kjøre rett på igjen i den alderen. Nå kommer det helt an på når, hvor og hvem. Alt fra 10 min. til hele kvelden/natten.
DonaldDuck Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvor lenge pleier dere å ha sex? hvor lenge hadde sere første gangene? Hvor lenge har dere nå? Minutter altså Anonymkode: abc2d...ab6 25 minutter og 53 sekunder. 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Første gangen var det rundt 5 minutter, andre gangen mindre enn to minutter haha. Men så begynte jeg å ha sex med godt erfarne menn i stedet for unge guttevalper og da var en vanlig sexøkt 15-25 minutter + foreplay. Har hatt mange elskere hvor vi har holdt på i 40 minutter som standarden også , og en hvor vi pleide å holde på i timesvis 3-4 timer kun med røykepause og drikkepause. Med kjæresten min nå så er det alt fra 10 min + foreplay til 45 minutter + foreplay som er vanligst. Anonymkode: 546da...1c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå