Gå til innhold

Hvem kjøper egentlig sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Horene hevder de har plenty med kunder, og det svarte markede er stort. Men ingen hevder at de kjøper sex.

Det må være enormt mange kvinner som ikke vet at partneren er horekunde.

Og sikkert noen menn også.   Hva tenker du om dette ?

Jeg syns det er rart at det er såå mye penger å tjene på noe som "ingen" vil ha..

Anonymkode: ac2a7...069

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn med små peniser er nok overrepresentert blant horekunder.

Anonymkode: 8f640...25c

• Liker 3
Skrevet

ca 80-90 % av horekundene er mannfolk som er gifte og ahr abrn , men vil ikke gå fra kona. Mannfolk som ikke får seg noe ellers, og for ren moro. 

• Liker 5
Skrevet

Leste for noen dager siden på NRK at det er virka 13 prosent av norske menn som har kjøpt sex. Så de finnes, de. Vet ikke om alle de 13 prosentene har gjort det flere ganger, hvor mange som gjør det jevnlig eller lignende, men det vil jo si at de fleste av oss antakeligvis kjenner noen som har kjøpt sex. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, bortebra skrev:

Leste for noen dager siden på NRK at det er virka 13 prosent av norske menn som har kjøpt sex. Så de finnes, de. Vet ikke om alle de 13 prosentene har gjort det flere ganger, hvor mange som gjør det jevnlig eller lignende, men det vil jo si at de fleste av oss antakeligvis kjenner noen som har kjøpt sex. 

Jeg vet om noen som har kjøpt sex. Men jeg har kun mannlige venner som ikke har kjøpt. Vil ikke være venn med horekunder.

Anonymkode: 70c74...40b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet om noen som har kjøpt sex. Men jeg har kun mannlige venner som ikke har kjøpt. Vil ikke være venn med horekunder.

Jo, men er jo såpass mye stigma at de færreste vil innrømme det. Jeg har heller ikke noe til overs for handlinga, men jeg har ingen garantier for at ingen av kameratene mine har gjort det. Jeg håper ikke de gjør det, og jeg tror ikke det, men helt sikker kan man aldri være. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 time siden, Charlene87 skrev:

ca 80-90 % av horekundene er mannfolk som er gifte og ahr abrn , men vil ikke gå fra kona. Mannfolk som ikke får seg noe ellers, og for ren moro. 

Gifte mannfolk som ikke får seg noe fordi de har liten kuk :D 

• Nyttig 1
Skrevet

Menn og kvinner fra alle samfunnsklasser kjøper sex.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

25% av sextråden her er om kvinner som ikke får nok sex av partneren sin, så det FINS kvinner som kjøper sex også. 

Ikke bare menn. 

Kvinner som kjøper sex på ferie i utlandet er ikke noe bedre enn menn som gjør det samme.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Menn med små peniser er nok overrepresentert blant horekunder.

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Du burde skamme deg for å drive med bodyshaming. 

Anonymkode: 31f52...6bd

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Desperate incels som blir emosjonelt og økonomisk utnyttet av samvittighetsløse kvinner.

• Liker 1
Skrevet

All slags typer menn kjøper sex. Stor kukk, liten kukk (faktisk kun i det private jeg har vært med altfor liten kukk, aldri i jobben), fet lommebok, jobbreisende, gifte, single.

Noen fordi dem vil ha variasjon, andre fordi det er lite å få hjemmefra, andre for å få noe i det hele tatt. Noen kun for spenningen sin del.

Anonymkode: 01b79...3df

• Nyttig 4
Skrevet

Jeg kjenner to menn som har kjøpt sex, og som har fortalt det til meg, fordi jeg er mer nysgjerrig av meg enn fordømmende. Begge to er svært attraktive menn, og begge gjorde det av nysgjerrighet. For å prøve det. Det var en fantasi. Opplevelsen var ikke så veldig ulik for dem heller. Fantasien var bedre, men ingen av dem angret på å ha forsøkt. Så har de prøvd det. 

Mulig jeg hadde forsøkt selv, om jeg var mann. Som dame er det liksom helt unødvendig, føler jeg. 

Jeg kjenner sikkert flere som har kjøpt sex, men bare disse to har fortalt meg om det. 

Anonymkode: 939ce...628

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

All slags typer menn kjøper sex. Stor kukk, liten kukk (faktisk kun i det private jeg har vært med altfor liten kukk, aldri i jobben), fet lommebok, jobbreisende, gifte, single.

Noen fordi dem vil ha variasjon, andre fordi det er lite å få hjemmefra, andre for å få noe i det hele tatt. Noen kun for spenningen sin del.

Anonymkode: 01b79...3df

Nå, du som har mye erfaring av yrke.. Hva er best størrelse? :)

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå, du som har mye erfaring av yrke.. Hva er best størrelse? :)

Ikke din størrelse ihvertfall :)

Anonymkode: aa6ae...e9d

• Liker 5
Skrevet

Begynner å lure på om alt er som det skal oppi topplokket på de som kjøper sex... kan fint ordne på 1 min (tinder) men gidd jeg, nei, folk er så J billige. 

Anonymkode: a6171...c31

Skrevet
43 minutter siden, bortebra skrev:

Jo, men er jo såpass mye stigma at de færreste vil innrømme det. Jeg har heller ikke noe til overs for handlinga, men jeg har ingen garantier for at ingen av kameratene mine har gjort det. Jeg håper ikke de gjør det, og jeg tror ikke det, men helt sikker kan man aldri være. 

Hundre prosent sikker kan man ikke være på noe omtrent, men man kan være omtrent nittini. Stigmaet må gjerne få bli.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Eventuelt menn som er gift med bitre snerpete kvinner som ingen andre vil ha. :D

Anonymkode: b6b9f...a46

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Dårlige mennesker, på lik linje med pedofile og voldtektsmenn ( i min mening) - man utnytter folk seksuelt, så jeg mener det er like ille. Itilleg bryter man norsk lov

Anonymkode: db130...88d

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...