AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Utfordringen er: hyttekjøkken, liten, men funksjonell kjøkkenbenk. En rad med overskap som ikke har full høyde, men er sånne avlange (tror de er 40 høy cm) som henger relativt høyt på veggen slik at det er mye plass mellom benk og overskap. Raden med overskap er ca 180 i bredde. Ventilator er bygget inn i overskap på den ene siden og i ventilatoren er det lys. Men i den andre enden er det mørkt... Og det må jeg få gjort noe med. Det opplagte er jo en lysskinne, men siden skapene henger litt høyt og det er åpen løsning, så vil vi se rett i lysskinnen fra sofaen og det er jeg litt skeptisk til. Vurderer derfor å ha en annen type lampe på veggen der, men står litt fast i forhold til hvilken. Trenger ikke typisk arbeidslys for vi har benk som går i L ut i rommet og over den har vi pendler, men noe som gjør at vi unngår mørk krok. Har vurdert en slik https://andlight.no/shop/artemide-tolomeo-faretto-561p.html men vet ikke helt... litt kjedelig, kanskje? Noen tips? Anonymkode: 14c03...8b2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Har du stikkontakt? Da kan du gå på Europris og kjøpe deg en lysidodestrips, eller hva det heter, og bare lime opp. Ikke varmer de og lyser veldig godt gjør de og. De kan du lime opp på ulike måter. De har og noen tynne rør med lys inn som festes i klemmer og kan vries i den retningen du selv ønsker der og da. Finnes mange alternativer, men det krever at du forlater kg og går ut i den virkelige verdene og ser hva du ønsker. Anonymkode: d89ea...f83
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du stikkontakt? Da kan du gå på Europris og kjøpe deg en lysidodestrips, eller hva det heter, og bare lime opp. Ikke varmer de og lyser veldig godt gjør de og. De kan du lime opp på ulike måter. De har og noen tynne rør med lys inn som festes i klemmer og kan vries i den retningen du selv ønsker der og da. Finnes mange alternativer, men det krever at du forlater kg og går ut i den virkelige verdene og ser hva du ønsker. Anonymkode: d89ea...f83 Nei, altså. Jeg forlater aldri KG! Finner jeg ikke det jeg vil ha her kan det bare være 😆 Saken er at jeg vil ha noe jeg syntes er pent og derfor vurderer jeg lampe, ikke skinne/strips/spot. Men takk for svar 😊 Anonymkode: 14c03...8b2 2
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 På kjøkkenet på hytta vår har vi noen fine leselamper (ment for soverom) ved kjøkkenbenken, og vinkler dem dit vi trenger lyset. Det fungerer bra å tenke utradisjonelt! Anonymkode: 857e0...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå