AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Altså kan noen vennligst forklare meg hva som skjer her ?!?!?! Vært med en fyr ganske lenge nå og vi har bare et "åpent" forhold, ikke noe seriøst... Koser oss og har det kjekt i ny og ne.Vi er begge veldig opptatt på hver sin kant, så vi sees kanksje bare 1 gang annenhver uke elns.. Men snakker regelmessig flere ganger i uken, nesten hver dag. Poenget er at han aldri kunne tenkt seg etter forhold med meg, liker meg kjempe god og alt det der. Men ikke godt nok tydeligvis til å inngå et forhold, helt fair det. Ikke klar for forhold selv. Vi har hatt litt diskusjoner og vi har prøvd å "avslutte" det hele et par ganger, fra hver vår kant, men vi faller alltid tilbake til hverandre. Jeg tar kontakt og vise versa, kanskje litt mer fra min side da... Hehe, men dere forstår pointet mitt. Men det jeg lurer på er visst han ikke er så veldig intr i å være med meg hvorfor tar han screenshot av alt mulig. Han tar masse bilder av meg når jeg er med han. Å nei, det er veldig lite dristige bilder jeg har sendt til han. Han tar bilder av meg når jeg er med hesten min (rir og har hest btw). Han tar screenshot når jeg tar selfies, i fine antrekk og til og med når jeg passet kusinen min sin unge og skrev under "får nesten litt lyst på kid nå, alt for søt". Til info så la jeg dette ut på MYSTORY, sendte det ikke til han, men så tar han screenshot av det også. HAHAHAHA, skjønner ingenting.. Hvorfor ha tlf smekkfull i bilder av en jente du ikke er så veldig intr i? Det hadde jeg aldri giddet i hverfall? Skjønner meg ikke på han ass. Forstår det om det er dristige/sexy bilder, men når det er helt hverdagslige ting, som man tar bilder av når man faktisk er i et forhold... Gi meg en forklaring? Anonymkode: 72fef...ede
winnie89 Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Det var jo bare merkelig. Kanskje han ikke skjønner at du ser at han gjør det?
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 18 minutter siden, winnie89 skrev: Det var jo bare merkelig. Kanskje han ikke skjønner at du ser at han gjør det? Han er jo dreven på snap, så tror han vet såpass. Men om jeg ser det eller ei, hvorfor i alle dager skal han ha alle de bildene av meg haha😅 Det jeg ikke skjønner ! Anonymkode: 72fef...ede
winnie89 Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er jo dreven på snap, så tror han vet såpass. Men om jeg ser det eller ei, hvorfor i alle dager skal han ha alle de bildene av meg haha😅 Det jeg ikke skjønner ! Anonymkode: 72fef...ede Kanskje du bare må spørre han da Utrolig merkelig i alle fall. 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Akkurat nå, winnie89 skrev: Kanskje du bare må spørre han da Utrolig merkelig i alle fall. Ja, må vel det. Men føler det er litt rart å spørre. Men jeg tenker også at det gir jo kanskje litt forhåpninger om at han vil noe mer, han er mer intr enn hva han gir uttrykk for. Aner ikke🤔 Anonymkode: 72fef...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå