AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg er snart 40 år, mamma til 3 og masterutdannet med lederjobb. Problemet mitt, i korte drag, er at jeg er en skikkelig rastløs sjel. Jeg har hatt mange jobber, og har kommet veldig langt i karrieren, til tross for 3 barn og jeg var ganske ung da jeg ble leder. Jeg kjeder meg så innmari etter kun kort tid i jobben. I begynnelsen er det spennende og jeg koser meg med utfordringene. (Har ganske mye ansvar og utfordringer så for andre er det mer enn nok). Mange har kommentert det, hvordan holder du ut alt dette? For meg blir det kjedelig ganske raskt... Den siste jobben min begynte jeg i januar 2016. Og nå er jeg på utkikk etter noe annet... jeg har de nydeligste kolleger du kan tenke deg og vi har et fantastisk miljø - så det skal ikke stå på det. Fordelen med denne rastløsheten min er at jeg har kommet veldig langt og fått utviklet meg selv veldig. Mange sliter med å få jobb innen min bransje her vi bor, jeg har fått mange forespørsler og blitt headhuntet til stillinger jeg aldri har søkt på. Dette har skjedd flere ganger og har gitt meg mange muligheter andre bare kan misunne meg. Hvorfor blir jeg aldri fornøyd? Tenk om jeg kunne finne hvilepulsen og slått meg til ro, vært fornøyd og ikke alltid et steg foran? Er det noen likesinnede her? Anonymkode: b333b...589
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå