Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ble nylig dumpa på en helt brutal måte av esken. Aldri i verden kunne jeg forestilt meg at han kunne såre meg slik. 

Nå er jeg altså der at jeg må bestemme meg for om jeg ønsker å fikse problemene med eksen eller la alt ligge og velge å gå videre 😔

Til alle dere som valgte å ikke ta eksen tilbake og gå videre; hvordan fikk dere styrken til å gå? Hvor lang tid gikk det før dere begynte å date igjen etter bruddet? Har dere angret på at dere ikke tok eksen tilbake?

Kvinne, ts

Anonymkode: c9b8d...bc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

^ eksen 

Skrivefeil

Skrevet

Ingen ? :(

Skrevet

Du trenger ikke tenke på når du skal date igjen nå. Slutt å stress så mye. Når ens hjerte er knust må fokuset være å bare holde seg i live helt til man greier å leve igjen. Så er det lurt å være singel en liten stund, finne seg interesser og livsglede utenfor forhold og så plutselig dukker en ny mann opp :)

Anonymkode: 4da79...4d9

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke tenke på når du skal date igjen nå. Slutt å stress så mye. Når ens hjerte er knust må fokuset være å bare holde seg i live helt til man greier å leve igjen. Så er det lurt å være singel en liten stund, finne seg interesser og livsglede utenfor forhold og så plutselig dukker en ny mann opp :)

Anonymkode: 4da79...4d9

Takk for svar :)

Tror du har mye rett i det du sier. Normalt er jeg ikke en person som stresser over slike ting. Har bare behov for å gjøre meg opp en mening om jeg er villig til å finne ut av ting med eksen eller om jeg bare skal la han og det forholdet gå. 

Er ikke innom tanken på å date noen nye nå. Det jeg vel egentlig tenker på er om jeg har blitt såret såpass at jeg ikke ser for meg å fortsette med eksen. Å bare sette en strek og gå videre. Så dukker det opp noen nye hvis/når man blir klar for det. 

TS

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg ble nylig dumpa på en helt brutal måte av esken. Aldri i verden kunne jeg forestilt meg at han kunne såre meg slik. 

Nå er jeg altså der at jeg må bestemme meg for om jeg ønsker å fikse problemene med eksen eller la alt ligge og velge å gå videre 😔

Til alle dere som valgte å ikke ta eksen tilbake og gå videre; hvordan fikk dere styrken til å gå? Hvor lang tid gikk det før dere begynte å date igjen etter bruddet? Har dere angret på at dere ikke tok eksen tilbake?

Kvinne, ts

Hvilke problemer, Ts, mener du at du kan fikse med eksen? 

Du skriver at han valgte å dumpe deg på en ufin og respektløs måte. Dersom DU da skal fikse noe i forhold til dette så må det bli type: bearbeiding, samtaleterapi, ta en gjennomgang med venner der du går grundig inn i partnervalg og om du gjør sunne eller usunne valg, øke egen selvtilit, gjøre tiltak i forhold til oppfatning av egenverdi etc.

Det du ikke kan gjøre er å fikse en annen persons valgte oppførsel. Det kan kun han fikse.

Anonymkode: 68dce...3af

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke problemer, Ts, mener du at du kan fikse med eksen? 

Du skriver at han valgte å dumpe deg på en ufin og respektløs måte. Dersom DU da skal fikse noe i forhold til dette så må det bli type: bearbeiding, samtaleterapi, ta en gjennomgang med venner der du går grundig inn i partnervalg og om du gjør sunne eller usunne valg, øke egen selvtilit, gjøre tiltak i forhold til oppfatning av egenverdi etc.

Det du ikke kan gjøre er å fikse en annen persons valgte oppførsel. Det kan kun han fikse.

Anonymkode: 68dce...3af

Jeg fikk plutselig melding om at han angrer :(:(

Derav dette valget. Jeg kan ikke fikse eventuelle problemer han måtte ha. Fikse han må han eventuelt ta tak i selv. 

Jeg var så sikker og så bestemt på at jeg var ferdig med han. Nå må jeg på en måte ta en avgjørelse på om jeg er villig til å ta en ny prat om oss eller gå videre.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...