AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg har nettopp levert inn overmadrassen på rens, og jeg ser at den skumgummien som er inni er utrolig seig og virker ekkel! Er dette normal? Har ikke sølt noe spesielt på den, men er kanskje 2 år siden sist gang jeg leverte overmadrassen til rens. Er det noen måte jeg kan få renset selve skumgummien på? Overmadrassen i seg selv er pent brukt, er 4 år gammel nå. Anonymkode: 604da...090
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Bytt hele madrassen. Og på den nye bruker du beskytteleses cover under lakenet. Anonymkode: 3ba2b...55e
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bytt hele madrassen. Og på den nye bruker du beskytteleses cover under lakenet. Anonymkode: 3ba2b...55e Mener du sånn tisselaken? Det er jo utrolig klamt da.. Hvor ofte er det normalt å bytte overmadrass egentlig? Anonymkode: 604da...090
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Hva slags madrass er der? Hvis den er laget av latex skal den være seig. Anonymkode: c9682...5ce
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva slags madrass er der? Hvis den er laget av latex skal den være seig. Anonymkode: c9682...5ce Skumgummi inni selve overmadrassen. Merket er ZEN fra Bohus, ikke helt likt men minner litt om denne: https://www.bohus.no/soverom/madrasser-og-senger/kontinentalmadrass/zen-eng-kontinental-1#product-info Anonymkode: 604da...090
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skumgummi inni selve overmadrassen. Merket er ZEN fra Bohus, ikke helt likt men minner litt om denne: https://www.bohus.no/soverom/madrasser-og-senger/kontinentalmadrass/zen-eng-kontinental-1#product-info Anonymkode: 604da...090 På dyrere senger er det som regel ikke skumgummi inni overmadrassen. Da er den latex og skal være seig. Men på rimeligere senger som dette er det nok vanlig skumgummi. Levetid på en overmadrass er 5–7 år, så det kan jo hende den rett og slett bare bør byttes. Anonymkode: c9682...5ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå