Fiia Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Hei! Jeg har tidligere vært prøver, men er ikke det nå lengre. Begynte på p-piller for ca 6 måneder siden. Jeg har pcos så har ikke vært så alt for nøye med P pillene, har nok glemt 1 eller 2 her og der, men har i det siste blitt flinkere og nøyere på og ta de til samme tid. Pga pcos skal det litt til før jeg evt kan bli gravid. Vi var prøvere i 14 måneder uten hell, så vi bestemte oss for og ta en liten pause og begynte derfor med p-piller igjen for å slippe mensen. I det siste har jeg begynt og blø etter hver gang vi har sex, har hatt en del mensensmerter, men går jo p-piller så har ikke hatt mensen. Grunnen til at jeg virkelig begynte og lure på om jeg kunne være gravid var fordi jeg her en dag oppdaget at puppene mine var helt sprengt og utrolig såre, de virker og kjennes tyngre enn normalt. Har også de siste dagene hatt veldig mørk (nesten svart utflod). Jeg skal kjøpe en test i morgen, men ville bare høre her om noen hadde noen erfaringer og dele eller om noen hadde opplevd lignende .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå