AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Der begge er i krevende jobber med mye overtid? Anonymkode: 3096e...6cf
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Kommer vel an på livssituasjonen, om man har barn og sånn. Kanskje en gang i uka? Anonymkode: 2270e...249
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Hva er mye overtid? 60-timers uker? Vi hadde mine barn å hensynta i tillegg, og kjæresten jobbet mye ekstra, men det er utrolig hva man får sneket inn om man virkelig ønsker å treffes. Vi møttes til kaffe i lunsjen, gikk tur sammen tidlig på lørdag formiddag, møttes og spiste middag etter jobb (går fint å spise middag kl 20) Vil tro vi ca møttes 2 ganger i uka når jeg hadde ungene (og hadde svært lite tid tilgjengelig) og rundt 4-5 ganger i uka de andre ukene. Begynte å sove sammen etter et par uker. Men så var vi begge veldig raskt "hekta" da. En gang i uka hadde blitt altfor lite for meg. Har man ikke tid til å date får man heller la være eller få seg en søndagskjæreste da. En som bare har tid til deg en gang i uka er ikke skikkelig interessert. Anonymkode: 3f411...6e6
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er mye overtid? 60-timers uker? Vi hadde mine barn å hensynta i tillegg, og kjæresten jobbet mye ekstra, men det er utrolig hva man får sneket inn om man virkelig ønsker å treffes. Vi møttes til kaffe i lunsjen, gikk tur sammen tidlig på lørdag formiddag, møttes og spiste middag etter jobb (går fint å spise middag kl 20) Vil tro vi ca møttes 2 ganger i uka når jeg hadde ungene (og hadde svært lite tid tilgjengelig) og rundt 4-5 ganger i uka de andre ukene. Begynte å sove sammen etter et par uker. Men så var vi begge veldig raskt "hekta" da. En gang i uka hadde blitt altfor lite for meg. Har man ikke tid til å date får man heller la være eller få seg en søndagskjæreste da. En som bare har tid til deg en gang i uka er ikke skikkelig interessert. Anonymkode: 3f411...6e6 Det er ikke sant at man ikke er skikkelig interessert da. Jeg er hvertfall sånn at jeg i bli kjent fasen mååå ta det rolig Anonymkode: 4d0b2...053
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Jeg har bare tid en gang i uka, til å faktisk skaffe barnevakt og treffes. Jeg er likevel interessert. Anonymkode: 3096e...6cf
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Hvis man jobber mye, tenker jeg at det viktigste er å ses i helgene. Kan være hyggelig med en kveld i uka, og så ses mye i helgen. Anonymkode: 2270e...249
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå