AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg sluttet på ppiller før jul. Fikk første "ordenlige" mens igjen 20 desember. Har enda ikke fått mensen igjen. Har selvfølgelig tatt graviditetstest som er negativ (2stk). Andre som hadde lang syklus etter p-pilleslutt? Hadde forøvrig uregelmessig syklus før jeg begynte med p-piller, men da pleide aldri syklusen å være mer enn 30 dager. Anonymkode: 531b3...0f8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Nei, min er heller kort. Har du hatt/kjent eggløysing? Anonymkode: 90dbf...df1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, min er heller kort. Har du hatt/kjent eggløysing? Anonymkode: 90dbf...df1 Har hatt eggløsning. Tok tester. Rundt dag 15. Anonymkode: 531b3...0f8
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Veldig vanlig at syklusene blir uregelmessige etter pille slutt. Selv om man får positive el tester så er ikke dermed en garanti for at man faktisk har hatt el. Hvis kroppen prøver å få en el, så vil en el test bli positiv, det er derfor noen får to positive tester på en syklus. En gang kroppen prøvde og en gang den faktisk klarte det. Man må tempe eller ta blodprøver for å være helt sikker. Anonymkode: cc38f...03c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå