AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg er i den situasjonen at jeg har oppdaget at ei gift venninne av meg prøver seg på mannen min. Hun kamuflerer det hele som at de er "venner". Hva skal jeg gjøre? Hun har tidligere ligget med to av mine ekser og det virker til å se ut som at hun mener det er en slags konkurranse eller rivalisering mellom oss. Jeg har aldri følt på dette så det er noe som kun foregår i hennes hode. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Hun har et veldig stort behov for oppmerksomhet og å føle seg begjært av menn generelt og flørter mye. Ofte så mye og med hvem det skulle være at mange kvinner ikke liker henne og oppførselen hennes fordi de føler at forholdet er truet. Jeg har i alle år valgt å overse denne siden ved henne og prøve å se henne for det gode jeg mener hun har i seg. Men det blir veldig vanskelig når dette er en atferd som aldri forsvinner eller dempes. Det virker ikke som hun forstår at hun mister vennskap og venninner på grunn av dette, eller så er hennes trang til å bli begjært av alle menn så stor at hun heller ofrer vennskap. Hun er ellers en veldig god samtalepartner så jeg synes dette er veldig synd. Hva tenker dere om et slikt vennskap? Anonymkode: ca889...736 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Stoler du på mannen din? Hvis du gjør det så trenger du ikke være redd for at hun kommer til å ligge med han. Snakk med mannen din om det. Og hvis venninna di ikke slutter med det hun driver med så kutter du henne ut, hun er ingen god venn av deg om hun legger seg etter mannen din. Evt. snakker du med mannen hennes. Anonymkode: ae573...509 16
Rotehodet Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: "...Hva tenker dere om et slikt vennskap?..." Anonymkode: ca889...736 Trenger man virkelig å svare på et slikt spørsmål? 10
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Flere av de ja. Skjell henne ut. Slik oppførsel skal vi ikke godta.Er hun fra Rogaland? Anonymkode: 93871...cd2 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor holder du kontakten med sånne lausfitter? Be henne om å holde seg unna før det virkelig blir månelyst. Be også mannen din om å avvise henne med en gang, ikke noe «vennskap» der nei. Anonymkode: 43e79...4a8 15
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 Hadde bedt mannen si ifra neste gang (men han er raus nok til å gjøre slikt uten at jeg må "be" han om noe, han sier jo ifra når folk er upassende). "Hvordan går det med deg og mannen din? Hva syntes han om at du flørter med andre? Jeg hadde vartfall blitt flau om kona mi la seg etter andre menn slik du gjør, varfall slik det oppfattes.." Også hadde jeg sagt det til henne selv "Du, vi syntes det er ltt ukomfertabelt å være rundt deg, når du er så upassende og vulgær. Tror du at du kunne sluttet å være slik når du er gift, og mot andre par?" Anonymkode: e8105...2a5 3
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 Hvordan prøver hun seg på mannen din? Hva er det hun gjør, siden du føler dette? Anonymkode: fd898...bfa
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Skrevet 29. januar 2018 Kvinner elsker populære menn som andre kvinner også vil ha. Dette gjør deg jo bare mer interessert i mannen din. Er ikke det bra da? Anonymkode: 32083...520 2
FluffyJuggernaut Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor sier ikke mannen din i fra? Jeg skjønner at det kanskje er smigrende med litt oppmerksomhet, men om hun går så langt at hun prøver seg på han, så bør han reagere negativt på oppførselen hennes. Hun er respektløs mot forholdet deres og ei utrulig dårlig venninne. Men om han aldri sier noe så er det ikke rart at hun fortsetter. At hun ikke bryr seg om deg og dine følelser har hun vist deg klart og tydelig. Skjønner ikke at du vil ha ett slikt menneske i livet ditt. Og om mannen din ikke reagerer negativt, så er det ett rødt flagg. Regner med at han vet forhistorien deres, så man skulle tro at han ønske å vise både deg og henne at han ikke er interessert. 5
Gjest F S Skrevet 29. januar 2018 #11 Skrevet 29. januar 2018 (endret) Vei dine ord og ta en vennlig prat, hvor grensene dine går. Utover dette (hvis hun ikke forstår grensene) bryt kontakten, og at hun ligger unna mannen din. Venner må da kunne stoles på!! (Er litt fed up av sånne damer...) ☺ Endret 29. januar 2018 av F S
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #12 Skrevet 29. januar 2018 Håper du bare omtaler henne som venninne, og at dette faktisk ikke er en du anser som din venninne. Hun har allerede vist respekten hun har for deg ved å legge seg etter to av dine ekser/kjærester, og prøver seg nå på mannen din. Du må brøle litt tilbake og mannen din må også gi klar og tydelig beskjed om at det ikke vil skje noe. Også ville jeg kuttet kontakt. Anonymkode: 4a671...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #13 Skrevet 29. januar 2018 Høres ut som min tidligere venninne. Har også skrevet innlegg om henne her, at hun drev og ville møte kjæresten min mens jeg var på ferie etc. Hun prøvde å lage drama mellom meg og han. Jeg sa klart i fra at oppførselen hennes ikke var ok, og at jeg ikke vil ha sånne møkkafolk i livet mitt. Denne kjerringa jobber dsv i samme bedrift som meg (heldigvis ikke samme avdeling) så jeg ser henne jo av og til. Da ser hun på meg med hat i blikket fordi jeg sletta henne fra SoMe. Hun er en manipulerende hore som har liggi med flere menn i forhold så jeg stoler ikke på henne. Her må du sette ned foten og si hold deg unna. Og mannen din må ignorere henne. Anonymkode: b7c53...7a7 3
T-Rex Skrevet 29. januar 2018 #14 Skrevet 29. januar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan prøver hun seg på mannen din? Hva er det hun gjør, siden du føler dette? Anonymkode: fd898...bfa Sånne damer finnes, altså. Det er sannsynligvis ikke innbilning fra TS sin side.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #15 Skrevet 30. januar 2018 Hvordan går det? Anonymkode: 93871...cd2
Trude.lutt Skrevet 30. januar 2018 #16 Skrevet 30. januar 2018 For det først, hvorfor kaller du henne en venninne? Hvorfor? For det andre, snakk med mannen din og be han gi henne klar beskjed. Også avslutter du vennskapet. Ferdig. 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #17 Skrevet 31. januar 2018 Hvordan ville dere tatt det om han valgte venninnen? At hun måtte være i livet hans. Hadde dere gjort det slutt? Anonymkode: 93871...cd2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #18 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Ei ekstremt oppmerksomhetssyk dame som drev (driver sikkert ennå) aggressiv sjekking og drøye seksuelle tilnærmelser mot både min mann og andres menn. Hun har klart å ødelegge flere forhold og klarte nesten å ødelegge mitt. Anonymkode: 08e4f...331 Endret 1. februar 2018 av lillesky 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #19 Skrevet 31. januar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan ville dere tatt det om han valgte venninnen? At hun måtte være i livet hans. Hadde dere gjort det slutt? Anonymkode: 93871...cd2 Normale menn i forhold velger ikke sånne "veninner". Såklart er ikke vedkommende noe å spare på da, men ikke mange av sånne fjotter. Anonymkode: e8105...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #20 Skrevet 31. januar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Normale menn i forhold velger ikke sånne "veninner". Såklart er ikke vedkommende noe å spare på da, men ikke mange av sånne fjotter. Anonymkode: e8105...2a5 Vi hadde en slik kvinne i omgangskretsen vår før. Alle mennene avviste henne, og hun ble kuttet ut. Anonymkode: da466...4c6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå