Gå til innhold

Jeg er redd jeg mister meg selv igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har generelt slitt med tristhet opp gjennom tiden. Jeg ble fryst ut på grunnskolen og møtte videregående og resten av livet med dårlig selvtillit. Jeg fikk et greit liv når jeg fikk meg jobb og følte jeg hørte hjemme. Men den jobben slet meg ut og jeg satset på et tilbud jeg fikk som føltes mer riktig. Jeg har også møtt en mann, og dessverre fikk jeg følelser. Det kunne av og til virke som han hadde det og. Jeg hadde satset på han dersom det ikke var for visse omstendigheter. Men jeg tror jeg har fucket opp og han har mest sannsynlig gått videre. Hørte fra han senest for en uke siden. Savnet av han gjør meg trist. Det er så todelt.. Den ene delen sier at jeg skal følge følelsene og ikke fornuften. Fornuften må selvfølgelig følges. Men jeg er redd for at jeg ikke vil finne noen igjen. 

Jeg lurer på hvordan livet hans er, hvordan fremtiden hans er og om han føler noe for meg enda. Han gjorde flere forsøk på å få til møter med meg. Men jeg følte det var best å bare la vær. Men det er vanskelig å gi slipp på han. En svært irriterende ting er at jeg ofte drømmer om han når jeg føler det slipper litt taket. Hvorfor må jeg få nye drømmer da liksom?  Har ikke særlig til drømmer ellers, om han. :(

Anonymkode: 915b7...4b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt til du plutselig ikke får drømmene lengre heller. Vær tålmodig, mye er prosesser som tar tid. Krever mot å være tro mot seg selv, stole på seg selv og gå sine egne veier :)

Anonymkode: b15be...a80

Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt til du plutselig ikke får drømmene lengre heller. Vær tålmodig, mye er prosesser som tar tid. Krever mot å være tro mot seg selv, stole på seg selv og gå sine egne veier :)

Takk men jeg skjønte ikke helt hva du mente med første setningen. :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Takk men jeg skjønte ikke helt hva du mente med første setningen. :)

Refererte til at du skrev at du ofte drømmer om han når du føler at det begynner å slippe taket, men plutselig går det også over skal du se :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...