Tjorven Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Jeg skal lage en veldig kort og enkel kartlegging av IT-kompetanse internt på min arbeidsplass, men jeg står fryktelig fast i hvordan jeg skal utforme dette skjemaet. Jeg ser for meg at jeg må kartlegge både eksisterende kunnskap og om det vil være behov for kurs. Men hver enkelt vurderer jo forskjellig hvordan ens egen kompetanse er. Noen som har noe slikt skjema liggende eller som kan gi meg tips? Kompetansen skal kartlegges ut i fra programmer (Word, Excel, PP osv)
jordbær Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Jeg ville bare satt opp en liste, jeg. Utdanning: IT-høyskolen i gokk Sertifiseringer: Windows XP Designing a networkblah Datakortet Kunnskap: - Operativsystem Win 95, 98 Win 2000/XP Server 2000/2003 Linux blabla Programering: -.... Du skjønner tegningen? Enkelt og ryddig..
Tjorven Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2005 Ja, det er en mulighet. Men problemet her er at vi er såpass få at jeg vet at ingen har utdanningen innen dette, det er eventuelt snakk om små kurs i Word og Excel. Skriver jeg alt dette, skjønner de ikke bæret. Men jeg skal prøve å systematisere litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå