AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Er det veldig vanlig at kvinner tror at han til syvende og sist vil velge henne? At hun er noe spesielt? Eller er dette feil? Anonymkode: 83154...f48
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Ja siden alle kvinner har prikk lik personlighet er det derfor en selvfølge at alle tenker dette. Sånn er det for menn også. Anonymkode: 3ca13...5dc 10
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Nei, det tror jeg ikke alle kvinner tror.. men en kan jo håpe og det er vel det som henger i litt for lenge - dessverre. Anonymkode: 425b5...183 4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #4 Skrevet 30. januar 2018 Nei..hvorfor skulle jeg automatisk tro det, når attraksjoner og kjærlighet er såpass innviklet faktum som det faktisk er? Det hadde vært litt naivt, om ikke altfor forenklet, å tro at noen automatisk skulle "velge" meg. Hvem man "velger" trenger ikke å være personlig heller, det handler om attraksjon og kjærlighet Anonymkode: 29e45...fd4
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Jeg går stort sett ut fra det motsatte - at menn jeg liker ikke har følelser for megAnonymkode: df21f...384 3
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #7 Skrevet 30. januar 2018 Hvilket spørsmål er det? som om menn er føleseskalde..det er de virkelig ikke, de har bare mer issues med det, en dame de er bortpå liker de. Anonymkode: 27643...354
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #8 Skrevet 30. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg går stort sett ut fra det motsatte - at menn jeg liker ikke har følelser for meg Anonymkode: df21f...384 Samme her! Anonymkode: 185e4...06d
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #9 Skrevet 30. januar 2018 Har menn følelser i det hele tatt da? De vil vel ikke ha forhold, bare ligge rundt. Da er det greit å ha et hjerte av stein Jeg er nesten litt jealous. Hadde vært digg å ikke føle noe. Tar gjerne imot tips for å bli like følelseskald som de fleste menn. Anonymkode: 28f93...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #10 Skrevet 30. januar 2018 På 29.1.2018 den 15.48, AnonymBruker skrev: Er det veldig vanlig at kvinner tror at han til syvende og sist vil velge henne? At hun er noe spesielt? Eller er dette feil? Anonymkode: 83154...f48 Når han tar kontakt og viser interesse ja. Jeg i hvert fall. Jeg tar aldri kontakt med en jeg ikke er interessert i å bli sammen med. Jeg liker utstrålingen hans og eller han behandler meg bra, så utvikler det seg for min del bra. Jeg vet hva jeg vil ha og er sikker i meg selv, og har ingen tilknytningsproblematikk, enda jeg sliter veldig psykisk så har jeg lært åssen jeg føler kjærlighet overfor andre. Det er det dessverre mange menn som har problemer med stakkars! Ser jeg en mann jeg liker så og han behandler meg med respekt og gir av seg selv så utvikler følelsene seg raskt og jeg vil være med han resten av livet. Og ja jeg vil at han skal synes at jeg er spesiell, alle må være det for noen... hvorfor er det så vanskelig å velge en kvinne? hvorfor er det så viktig og spennende og feie over hva som helst? det klarer ikke jeg... Det finnes mange bra kvinner også, og jeg skjønner ikke alltid hvorfor noen menn med tapermentalitet ser forbi den ene bra kvinnen de har sjans på for å behandle henne dårlig også gni det oppi ansiktet hennes at hun ikke er verdig han og en familie. De mennene har en slags diagnose selv som adhd og asperger. Være asshole mot andre for å dekke egen usikkerhet. Alle er spesielle og det finnes alltid EN i verden som elsker deg og synes du er best for de selv... Anonymkode: 56bff...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå