Gå til innhold

Godtroende moderator?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg rydder i gamle meldinger og kom over denne. (Uthevelser er gjort av meg.) KG er sannhetens vugge. Det er forøvrig spekulasjoner om meg i den tråden jeg refererer til, men de er ikke fjernet.

Hvorfor slettet du min kommentar? Jeg siterer fra TS' innlegg og skriver bare at jeg tviler på denne historien. Jeg har ikke spekulert i noe.

•  

Fordi du ikke tror på historien, du spekulerer om at den ikke er sann. Det er nok. Hvis du ikke kan tro på en ting, så la være å svare :)

mod

•  

Du tror altså at alle skriver sant? Du er jammen naiv. Så mye tull og fjas man kan lese på KG. "33 år ... og flere i klassen min bruker heller ikke sminke."  Jeg synes skrivestilen til TS er mer lik en tenårings enn en voksen dame.

•  

Nei, men jeg lar tvilen komme alle til gode. Det er mange som er studenter som 30-åringer og senere, så det tror jeg på om hun ikke skriver noe annet,

mod

•  
Endret av Arabella
Tilføyelse
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du vil med dette. Har du prøvd Flashback forum?

Anonymkode: 8a2cb...5f8

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å legge ut dette? 

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg sier meg enig med vurderingen til moderator her, det finnes kvinnelige studenter på 30+ år og ikke alle bruker sminke.

Det er generelt sett utidig å avspore tråder med anklager/påstander om at det HI skisserer er uriktig/usant/trolling. Det eneste dette medfører er at debatten blir sabotert til tross for at det som står i HI faktisk er en reell problemstilling.  

Videre så tenker jeg det er dumt å henge ut mod på denne måten. Sånt kan man ta privat 

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Du er glad i å diskutere med deg selv? Jeg kan forstå det.

Skrevet (endret)
9 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg sier meg enig med vurderingen til moderator her, det finnes kvinnelige studenter på 30+ år og ikke alle bruker sminke.

Det er generelt sett utidig å avspore tråder med anklager/påstander om at det HI skisserer er uriktig/usant/trolling. Det eneste dette medfører er at debatten blir sabotert til tross for at det som står i HI faktisk er en reell problemstilling.  

Videre så tenker jeg det er dumt å henge ut mod på denne måten. Sånt kan man ta privat 

Jeg har ikke hengt ut moderator, ikke skrevet navn. Du og andre forstår ikke poenget:

"Hvis du ikke kan tro på en ting, så la være å svare" skriver hun.

Altså er alt som blir stående skrevet på KG, sant.

Endret av Arabella
  • Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

"Hvis du ikke kan tro på en ting, så la være å svare" 

Det er jo fordi det ikke er ønskelig med trollebeskyldninger og spekulasjoner i den retningen på KG. Så rådet om å la være å svare når du ikke kan tro på en ting, bør du ta til deg.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at denne tråden blir lang og at noen kommer til å fremstå hissig etter hvert. Bye :link:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fordi det ikke er ønskelig med trollebeskyldninger og spekulasjoner i den retningen på KG. Så rådet om å la være å svare når du ikke kan tro på en ting, bør du ta til deg.

Du tror alt som blir skrevet på KG er sant?

Skrevet
4 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg har ikke hengt ut moderator, ikke skrevet navn. Du og andre forstår ikke poenget:

"Hvis du ikke kan tro på en ting, så la være å svare" skriver hun.

Altså er alt som blir stående skrevet på KG, sant.

Alt er selvfølgelig ikke sant. Men folk har forskjellige problemstillinger som kan virke fremmed på andre, problemstillinger som kan være sanne, debatten vil da bli sabotert av utidige kommentarer som "dette tror jeg ikke på". Som moderator sier, ikke svar om du ikke tror på historien. Er ikke verre enn det

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Arabella skrev:

Du tror alt som blir skrevet på KG er sant?

:nocomment: Poenget er at man ikke skal beskylde noen for trolling o.l. på KG.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, WubWub skrev:

Alt er selvfølgelig ikke sant. Men folk har forskjellige problemstillinger som kan virke fremmed på andre, problemstillinger som kan være sanne, debatten vil da bli sabotert av utidige kommentarer som "dette tror jeg ikke på". Som moderator sier, ikke svar om du ikke tror på historien. Er ikke verre enn det

La du merke til dette som jeg også skrev?

"Det er forøvrig spekulasjoner om meg i den tråden jeg refererer til, men de er ikke fjernet."

Skrevet

Hvorfor er ikke denne tråden på Ris og Ros...?

Anonymkode: 614a8...6bd

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:nocomment: Poenget er at man ikke skal beskylde noen for trolling o.l. på KG.

Dette sklir helt ut. Jeg har ikke beskyldt noen for trolling. Les hva jeg faktisk skrev!

Skrevet

La du merke til dette som jeg også skrev?

"Det er forøvrig spekulasjoner om meg i den tråden jeg refererer til, men de er ikke fjernet."

da rapporterer du spekulasjonene fremfor å gjøre narr av en moderaor ved å kalle hen godtroende og naiv. 

jeg vet av erfaring at spekulasjoner rundt meg blir slettet raskt så dette blir fulgt opp.

Skrevet

Dette sklir helt ut. Jeg har ikke beskyldt noen for trolling. Les hva jeg faktisk skrev!

Å skrive i en tråd at man tviler på en historie er jo det samme som å si at ts lyver/ dikter opp/ troller el.l....

• Liker 3
Skrevet

Det er lov å være glad :nigo: Sørg for at mandag blir en fin start på uken :reise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...