AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Fått veldig god kjemi med en medstudent, flørter mye osv. Han har bedt meg på date. Problemet er at han er 10 år yngre enn meg.. eller er det et problem?🤔 Jeg er 35, han er 25... skal jeg droppe det mens leken er god? Anonymkode: 48c63...fce
asterix Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fått veldig god kjemi med en medstudent, flørter mye osv. Han har bedt meg på date. Problemet er at han er 10 år yngre enn meg.. eller er det et problem?🤔 Jeg er 35, han er 25... skal jeg droppe det mens leken er god? Anonymkode: 48c63...fce Det er da vel ikke noe problem hvis dere passer sammen. Samboeren min var 25 og jeg 42 da vi ble sammen.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Syns ikke alderen er noe problem utenom temaet barn. Har du/han barn? Ønsker noen av dere barn? Vitenskapen har kommet langt, men det er ikke like lett å få barn når man blir eldre. Det er det eneste jeg ville tenkt på Anonymkode: 32bfc...a83
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Skrevet 29. januar 2018 Synes du skal gi det en sjanse.  Dere er jo medstudenter så kan jo være du har mer til felles med han enn en som hadde vært eldre enn deg. Anonymkode: 427ad...d83
Polly Ester Skrevet 29. januar 2018 #5 Skrevet 29. januar 2018 Gi det en sjanse. Kan hende dette er "det store" for dere begge og da er de dumt Ã¥ gÃ¥ glipp av det fordi du var redd for aldersforskjellen.Â
Teethgrinding Skrevet 29. januar 2018 #6 Skrevet 29. januar 2018 Ellers sÃ¥ kan det hende, som det ofte gjør, at du forspiller sjansene du har til Ã¥ fÃ¥ barn fordi du bruker opp tiden pÃ¥ noen som ikke er pÃ¥ samme stadie som deg i livet. Dette om du mÃ¥ ha barn, selvfølgelig.Â
Gjest Overrasket Skrevet 29. januar 2018 #7 Skrevet 29. januar 2018 7 minutter siden, Arcturus said: Ellers så kan det hende, som det ofte gjør, at du forspiller sjansene du har til å få barn fordi du bruker opp tiden på noen som ikke er på samme stadie som deg i livet. Dette om du må ha barn, selvfølgelig. Eller kanskje ikke? Han kan bli far når han er 40, hun når hun er 30? Sånn bare for å ta et eksempel ut av løse luften, som er like relevant som ande spekulasjoner.
Teethgrinding Skrevet 29. januar 2018 #8 Skrevet 29. januar 2018 Akkurat nÃ¥, Overrasket skrev: Eller kanskje ikke? Han kan bli far nÃ¥r han er 40, hun nÃ¥r hun er 30? SÃ¥nn bare for Ã¥ ta et eksempel ut av løse luften, som er like relevant som ande spekulasjoner. Det et faktisk omvendt, han er yngst. Mange fÃ¥r ikke barn nÃ¥r de er 40. Da har toget gÃ¥tt. Dessuten øker sjansen dramatisk for skader, ogsÃ¥ downs syndrom.Â
Gjest Catalina Culès Skrevet 29. januar 2018 #9 Skrevet 29. januar 2018 Ikke tenk pÃ¥ det, jeg vet om et par der han er 30 og hun 40, de er gift og har 2 barnÂ
Gjest Overrasket Skrevet 29. januar 2018 #10 Skrevet 29. januar 2018 7 minutter siden, Arcturus said: Det et faktisk omvendt, han er yngst. Mange fÃ¥r ikke barn nÃ¥r de er 40. Da har toget gÃ¥tt. Dessuten øker sjansen dramatisk for skader, ogsÃ¥ downs syndrom. Ja, ikke sant. Verden er slett ikke lett.Â
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå