Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Del Skrevet 9. februar 2005 Håper noen kan svare meg her. Jeg har ved et par anledninger tidligere merket svak fuktighet fra venstre brystvorte, og når je ghar sjekket dette har det liksom piplet små dråper blank,svakt tåkeaktig væske fra brystet. Når jeg har klemt på det har det kommet mer. Nå de to siste dagene har det vært en mørkere, nærmest brun/gråbrun væske som har kommet ut. Noen som har vært borti noe tilsvarende, eller vet hva det kan komme av? Blir litt nervøs av sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 9. februar 2005 #2 Del Skrevet 9. februar 2005 Synes det høres ut som noe du bør spørre legen din om....Har aldri hørt om det før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. februar 2005 #3 Del Skrevet 9. februar 2005 Har opplevd det, og syntes det var helt grusomt ekkelt - besvimte nesten først. Men i følge min lege er det helt normalt, så lenge det ikke kommer puss ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #4 Del Skrevet 9. februar 2005 Og du også hadde bare fra den ene brystvorten, og farge på væsken som kom ut? Jeg fikk helt panikk da jeg så den mørke fargen og tenkte brystkreft og gud-vet-hva med en gang, ettersom det har vært flere kreft-tilfeller i familien, da også et par med brystkreft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 9. februar 2005 #5 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har hatt det på en eller begge, og med farge på ja. Nærmest grønnaktig - yuck! Fikk beskjed om at alt fra klar, grønn, brun og sort er normalt. Dette er kjertlene som renser seg selv. Ugjennomsiktig gult eller grønt er puss, og betyr at du har en betennelse. Heldigvis lenge siden nå, selv om det ikke er farlig er det unektelig ekkelt!!! Gå til legen uansett hvis du er engstelig - det skader aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå