AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Typiske jobb spørsmål på et intervju er : hvorfor skal vi ansette deg? Positive og negative egenskaper? Hva svarer du på slike spm? Tips? Anonymkode: ee8aa...e81
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor skal vi ansette deg? Her kommer det an på type stilling, og hva du har å bidra med. Hvorfor skal de ansette deg over noen andre? Anonymkode: c03ad...ce4
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor skal vi ansette deg- spørsmålet er helt hemningsløst idiotisk... Jeg vet jo ikke hva slags kvalifikasjoner de andre som søker har. Det "normale" er å trekke frem ting som gjør deg spesielt egnet til den type stilling. Har du erfaring fra før? Har du noen andre egenskaper som gjør deg spesielt egnet? Positive og negative sider. Her er det viktig at de negative sidene du lister ikke er skjult skryt som "jeg er for perfeksjonistisk". Du skal vise at du har selvinnsikt, men dropp gjerne det som virker direkte frastøtende (som "Jeg blir ofte rasende og skjeller ut kunder"....). Negative sider kan være ting som at du kan bli ukonsentrert og bruke litt for lang tid, henger deg for mye opp i detaljer, synes det er vanskelig å småsnakke med kunder, osv. Positive sider kan være alt fra at du lærer lett, er flink å prate med kunder, er flink å komme med orginale løsninger på ting, osv. Anonymkode: 58b1f...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå