Gå til innhold

Dere som trener styrke på formiddag, spiser dere frokost?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller dropper dere frokost før styrke? Om dere trener 12-1-2-3 tiden ca.

Anonymkode: 5f1b2...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser alltid frokost 

Anonymkode: c5eee...06f

• Liker 2
Skrevet

Jeg dropper frokost. Men, jeg inntar BCAA, som regel, før fastet trening. 

Anonymkode: 06193...ec5

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dropper frokost. Men, jeg inntar BCAA, som regel, før fastet trening. 

Hvorfor dropper du det?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiser alltid frokost 

Anonymkode: c5eee...06f

Og det funker bra? Du føler deg ikke opplåst eller noe før trening?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor dropper du det?

Jeg spiser aldri frokost. Jeg foretrekker å spise senere på dagen. Og å spise rett før trening fører til oppstøt for mitt vedkommende. 

Skrevet

Jeg trener kl 6.30 hver morgen. Variere om jeg trener cardio eller styrke. Spiser nesten aldri noe. Drikker en pre-workout, det er det. Er det veldig lange økter kan det hende jeg tar en halv banan først, eller en proteinbar, så jeg har noe innabords, men det er ytterst sjelden. Føler jeg trener best på tom mage.

Anonymkode: 2d2b9...b5c

Skrevet

Droppe mat før styrkeøkt? :sjokkbla: Hadde segnet om før oppvarminga var over. 

• Liker 16
Skrevet

Trener på tom mage, har mye mer energi og fokus da. Prøv begge deler og finn ut hva som funker for deg.

• Liker 1
Skrevet

Spiser ALLTID frokost før styrketrening om morgenen, hvis ikke har jeg ikke sjans i havet.
Hvis jeg har dagen fri eller jobber seint står jeg gjerne opp 7-8 og spiser frokost, lar maten synke og drar på trening 9-10.

Men nå skal det sies at jeg aldri trener veldig tidlig. Skulle jeg gjort det ville jeg kanskje spist en yoghurt, et knekkebrød eller noe annet lett.

Skrevet
26 minutter siden, linsejesus skrev:

Trener på tom mage, har mye mer energi og fokus da. Prøv begge deler og finn ut hva som funker for deg.

Så du spiser alt etter treninga? Eller tar du en proteinshake rett etter?

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Dersom jeg trener i tidsrommet 12-3 har jeg nok spist først. Dersom jeg trener rett etter at jeg våkner, så spiser jeg ikke først.

Endret av Overrasket
Skrevet

Spiser ca 2 timer før trening og litt rett etter. Må ha energi så jeg holder ut lengst mulig.

Skrevet

Hadde aldri orket å trene uten frokost! Jeg trener ofte tidlig og da spiser jeg ett knekkebrød med ost først. Det er jo ikke mye, men nok til at jeg fikser treninga.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du spiser alt etter treninga? Eller tar du en proteinshake rett etter?

Tar ofte en svake etter trening ja, i alle fall hvis jeg ikke har mulighet til å spise med det første.

Skrevet

liker egentlig godt å trene på tom mage. Om jeg spiser først har jeg liksom et veldig lite vindu å gjøre det på. Nå må jeg planlegge treningen min etter en baby, og da er det best å være klar når som helst...

Skrevet

Må spise en stund før trening. Trener tung styrketrening, ville aldri klart å prestere uten mat!

Skrevet
5 timer siden, Arktis skrev:

Droppe mat før styrkeøkt? :sjokkbla: Hadde segnet om før oppvarminga var over. 

Jeg hadde sannsynligvis ikke kommet meg til treningssenteret før jeg segnet om. Og jeg bor mindre enn 50 meter unna...

• Liker 1
Skrevet

Nei. Spiser som regel ikke før kl 4 på ettermiddagen. Har alltid mye energi og driv tidlig på dagen. Mennesker som ikke tåler noen timer uten mat forstår jeg meg ikke på. De må spise mye enkle karbohydrater eller annen mat som ikke gir vedvarende energi. Vet til og med om en som fastet i 24 timer og løp maraton

Anonymkode: 6ea73...31b

Skrevet

Når jeg er på reise, eller har en travel dag, trener jeg før frokost. Da er det rett opp av senga i 6-tiden, en kopp kaffe, 20 min på mølle og 20 min lett styrke. 

Har jeg tid foretrekker jeg å spise litt havregrøt, og så vente en times tid før trening. Har litt mer å gi da. Men blir dårlig om jeg ikke får minst en time mellom mat og trening, derfor kun i helgene og ferien det blir slik. 

Anonymkode: 3ba80...d7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...