Gjest fruktfest Skrevet 31. januar 2018 #41 Del Skrevet 31. januar 2018 Burger king! Alt smaker bedre der, eneste negative er at nuggets’ene der er mindre, men så de smaker MYE bedre da. Synes de fra mc er tørre og det er alltids ett eller annet dritt i «kjøttet». Sånn liten klump med rar farge og ekkel konsistens. Æsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #42 Del Skrevet 31. januar 2018 På 30.1.2018 den 0.29, Peonjenta skrev: Men når kjøttet er vasket i ammoniakk så spiller kanskje ikke det så stor rolle? Er jo ikke det? Jobbet på mcd i 6år, aldri hørt Anonymkode: 12450...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 31. januar 2018 #43 Del Skrevet 31. januar 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så morsomt at du nevnte Bergbys! Hjembyen min er jo opphavsbyen til Bergbys. Jeg likte det bedre før det ble vassent og dyrt Men vet de sliter økonomisk, så skal nok ikke se bort i fra at Bergbys ikke overlever i lengden (spesielt ikke med Mcdonalds og Burger King som konkurrenter). Ellers foretrekker jeg McDonalds, rett og slett fordi jeg elsker det. De steker løkringene bedre, og lengre, enn BK, og de har flere dipper å velge mellom. Dessuten er det billigere Anonymkode: 095de...ea9 Jeg hadde tidligere familie i Skien og vi stoppet alltid på Bergbys når vi var på besøk der 😍 Jeg kjører som regel fremdeles innom den som ligger ikke så langt fra E18 dersom jeg kjører forbi, har bare blitt tradisjon ♥️ Ja, har fått med meg at de sliter økonomisk og maten er ikke det den en gang var, men de er fremdeles på favorittlisten bare pga nostalgi 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #44 Del Skrevet 31. januar 2018 Burger King. Det er jo gorumetburgere som er grillet. Ikke de tynne skivene på Mc Donalds der brødet og burgeren smaker likt. Men aller best av kjedene er svenske MAX-burger. Der kan man få jalapenos og ekstra kjøtt. Herlig! Anonymkode: 259ba...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 31. januar 2018 #45 Del Skrevet 31. januar 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: finnes det enda? husker det var før.. men har ikke sett det på flere år! Anonymkode: b4ead...f25 Fåes mellom 07-0930 🤗 spiste den senest forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. januar 2018 #46 Del Skrevet 31. januar 2018 På 30.1.2018 den 20.08, AnonymBruker skrev: Smaker søt papp begge steder, men McDonalds har bedre pomfri om man er megafull og kan nyte hva som helst. Anonymkode: 36b16...1f4 Har du spist papp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #47 Del Skrevet 31. januar 2018 3 minutter siden, Peonjenta skrev: Har du spist papp? Gjorde det som barn ja. Nå i voksen alder setter jeg ikke like stor pris på det. Anonymkode: 36b16...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest N-Nøff Skrevet 1. februar 2018 #48 Del Skrevet 1. februar 2018 15 timer siden, SmileyLovise skrev: Burger king! Alt smaker bedre der, eneste negative er at nuggets’ene der er mindre, men så de smaker MYE bedre da. Synes de fra mc er tørre og det er alltids ett eller annet dritt i «kjøttet». Sånn liten klump med rar farge og ekkel konsistens. Æsj. Mannen min spiste chili cheese. Tror aldri han har vært så matforgiftet før. Heia Burger King!/Not Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fruktfest Skrevet 1. februar 2018 #49 Del Skrevet 1. februar 2018 26 minutter siden, Neinøff skrev: Mannen min spiste chili cheese. Tror aldri han har vært så matforgiftet før. Heia Burger King!/Not Hørt om flere som har blitt matforgiftet hos Mc Donalds og, synes bare generelt maten hos Burger King smaker bedre😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #50 Del Skrevet 1. februar 2018 Definitivt McDonalds! Sausen på Big Mac er såååå god! Burger King sine burgere synes jeg er blaute og smakløse. Kjøpte som nødløsning en BK Long Chilli Cheese burger her en dag, og fyyy så grusom den var! Blaut og kvalmende! Anonymkode: 01292...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #51 Del Skrevet 1. februar 2018 Hva er greia med sweet and sour sausen til BK? Det er jo ikke sweet and sour saus! Det er noe grumsete tykt gørr! Ikke er den god heller... Anonymkode: 01292...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #52 Del Skrevet 3. februar 2018 Burger King! Men var frista til å smake på søtpotetchipsen til McD en gang, men da var de utsolgt. Anonymkode: a1f30...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #53 Del Skrevet 3. februar 2018 Lett McDonalds. Bigmac utrolig god dressing, søtpotetfries er magiske også er McChicken fantastisk. Anonymkode: 23c5d...2cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå