Gå til innhold

Burgerking vs McDonalds

Fremhevede innlegg

Skrevet

BK helt klart. Mcd for variasjon. Max er kanskje noe av det dårligste jeg har smakt av burgere..

Anonymkode: 832a5...014

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av hurtigmatkjedene er det Max eller Bergbys som gjelder 😎

Dessverre har de ingen av disse her jeg bor så de får jeg spist så sjeldent. Jeg foretrekker burgerne på BK, men chipsen på McD. Reiser som regel til den plassen som for øyeblikket har Chilli Cheese Tops på menyen 😂

• Liker 1
Skrevet

Burger King. De griller kjøttet, i motsetning til mccern som steker

Anonymkode: f80e8...373

• Liker 1
Skrevet

Ja takk begge deler :nigo:

Synes burgerene generelt er bedre på Burger King, selv om jeg liker McDonald's sine også. Synes Isen er bedre hos McDonalds. Mmmm nå fikk jeg lyst på Burger King og McDonald's mat :Knegg:

Anonymkode: 7813f...6ba

Skrevet
19 minutter siden, stf said:

Havregrøt

Så McDonald's, da? For Burger King har vel ikke frokost? 

Anonymkode: e0c74...03a

Gjest Overrasket
Skrevet

Jeg har ikke vært på noen av dem siden 90-tallet, men basert på det jeg kan huske vil jeg tro at Burger King nok er minst ille.

Skrevet

Burger King, men helst Døgnvill, SOT eller min favoritt: Superhero Burger ❤

Skrevet

McDonald’s. 

McToast er og forblir best👏🏼🤤

Skrevet

Smaker søt papp begge steder, men McDonalds har bedre pomfri om man er megafull og kan nyte hva som helst.

Anonymkode: 36b16...1f4

Skrevet

Burger king, men mango smoothien er tusen x bedre på mc`n.

Skrevet

Burger king har best burgere. Og jeg elsker deres Long chicken! Men Mc Donalds har best fries, de har også søtpotet fries som er veldig gode. De har gode chicken nuggets, digg milkshake og McFlurry er NAM! 

Hmm. Konklusjon; tilbehør på mcern er best, burgerne på Burger king er best :) 

Skrevet

Nei, takk ingen av delene. Er jo som å velge mellom pest og kolera.

Anonymkode: 4f8fe...8b8

Skrevet (endret)

Foretrakk BK før, men nå vet jeg at de friterer i en blanding med palmeolje i. Så da blir det McDonalds 

Endret av Tvist
Skrevet

Av de to er Burger King en overlegen vinner for min del. Dog synes jeg McDonalds har bedre pommes frites, så en burger fra BK og fritter fra McD, hadde vært perfekt. :laugh: På brusen stiller de likt, det er det samme dispenser skvipet. :P

Skrevet

Jeg er glad i begge, men blir burger king om jeg må velge =)

Skrevet
På 30.1.2018 den 0.45, Sirah skrev:

Av hurtigmatkjedene er det Max eller Bergbys som gjelder 😎

Dessverre har de ingen av disse her jeg bor så de får jeg spist så sjeldent. Jeg foretrekker burgerne på BK, men chipsen på McD. Reiser som regel til den plassen som for øyeblikket har Chilli Cheese Tops på menyen 😂

Så morsomt at du nevnte Bergbys! Hjembyen min er jo opphavsbyen til Bergbys. Jeg likte det bedre før det ble vassent og dyrt :( Men vet de sliter økonomisk, så skal nok ikke se bort i fra at Bergbys ikke overlever i lengden (spesielt ikke med Mcdonalds og Burger King som konkurrenter).

Ellers foretrekker jeg McDonalds, rett og slett fordi jeg elsker det. De steker løkringene bedre, og lengre, enn BK, og de har flere dipper å velge mellom. Dessuten er det billigere :) 

Anonymkode: 095de...ea9

Gjest N-Nøff
Skrevet

McDonalds. Tar hensyn til allergikere. 

Skrevet
På 30.1.2018 den 20.07, Seig Laban skrev:

McDonald’s. 

McToast er og forblir best👏🏼🤤

finnes det enda? husker det var før.. men har ikke sett det på flere år! 

Anonymkode: b4ead...f25

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

McDonalds, BK har jeg faktisk aldri vært på...

Skrevet

Jeg liker ingen av stedene egentlig, men skal innrømme at jeg nå har blitt kunde hos McDonald's på grunn av vegetarburgeren der. Er egentlig ikke veggis men jeg elsker vegeburgeren hos McD :ler:

Anonymkode: 50536...d4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...