AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Del Skrevet 29. januar 2018 Hva foretrekker dere? 😊 Anonymkode: eb9a1...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Del Skrevet 29. januar 2018 Burger King. Det er ikke i nærheten av å være et vanskelig valg engang. Burger King har faktisk gode burgere, som er appetittelige ut. Maceren har smakløse burgere som ser like ekle ut som de smaker. Anonymkode: 6b2be...17e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny the Mud Skrevet 29. januar 2018 #3 Del Skrevet 29. januar 2018 Chicken nuggetsene på Mcern er mye større og smaker bedre. BK sine er så små og nesten for brune. Tror faktisk prisene er de samme mellom de. Noe det ikke burde vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #4 Del Skrevet 29. januar 2018 Dette er kanskje litt.. komisk og sært. Men i hele mitt liv så har jeg holdt meg unna burger king. Fordi de har frø på brødene. Har litt ocd når det kommer til slikt. Spesielt da jeg var yngre. Kastet opp av frøene da jeg var i bursdag på BK en gang. Det var første og siste gang jeg hadde BK. Før i fjor. I fjor så var jeg og mamma ute på shopping. Hun ble sulten og sa hun ønsket burger. Jeg ønsket mcdonalds, fordi jeg har alltid gått for McD. Mamma satt seg på bakbeina og kjøpte BK. Mamma er ikke så glad i mine OCD tendenser og blir sint når jeg oppfører meg slik. Så jeg spiste det og det gikk bra! Kjente ikke frøene en gang. Nå så foretrekker jeg BK. For McD er så salt også får man så lite kjøtt. Har aldri vært noe begeistret for McDonalds men om jeg måtte velge så ble det mcd før. Nå er det BK. Anonymkode: b4ead...f25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkwitch Skrevet 29. januar 2018 #5 Del Skrevet 29. januar 2018 Definitivt burger king! Maccern er bare kvalmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffel Skrevet 29. januar 2018 #6 Del Skrevet 29. januar 2018 Burger King har uten tvil de beste burgerne og er den kjeden jeg foretrekker av de to Husker fortsatt da BK kom på det lokale kjøpesenteret rett før jeg begynte på ungdomsskolen, var stor stas. Skulle ta mange år for McD kom. Trøstepremien til McD er at de har best fries 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olava Skrevet 29. januar 2018 #7 Del Skrevet 29. januar 2018 For meg spørs det hva jeg skal ha. På ‘maccern’ har de best fries og chicken nuggets. På burger king har de best burgere. Så syns jeg en mcflurry på maccern er bedre enn noen av dessertene hos burger king. Alt i alt foretrekker jeg nok maccern. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 29. januar 2018 #8 Del Skrevet 29. januar 2018 Elsker BigMac sausen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #9 Del Skrevet 29. januar 2018 Ingen av delene, synes ikke det smaker godt. Men kan en sjelden gang plukke med en 10 kronersburger om jeg er på senteret og storhandler etter jobb, da det er billig, metter godt og kan spises med en hand mens man stresser videre. Da bryr jeg meg ikke om hvilken jeg velger. Anonymkode: 3ab25...2eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #10 Del Skrevet 29. januar 2018 Same shit, different wrapping. Anonymkode: b1767...f8e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #11 Del Skrevet 29. januar 2018 McDonald's all the way. Burgerking forhåndssteker kjøttet og legger det i varmeskap. På McDonald's kommer det rett på nytoasted brød fra grillen. Anonymkode: 12450...be4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Peanut Skrevet 29. januar 2018 #12 Del Skrevet 29. januar 2018 BK fordi burgerne ser ut som burgere. McDs er mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malen93 Skrevet 29. januar 2018 #13 Del Skrevet 29. januar 2018 Mc Donalds 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #14 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg er ikke spesielt glad i burgere, men jeg eeeelsker cheeseburgeren og chicken salsa fra McDonalds. Mye bedre enn alternativene på BK. Syns også frappen hos McDonalds er bedre. De andre tingene spiser jeg aldri. Så for meg er heeelt klart McDonalds best. Anonymkode: d36f9...2de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. januar 2018 #15 Del Skrevet 29. januar 2018 Burger King. Synes burgerne hos McDonalds smaker papp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Terence Skrevet 29. januar 2018 #16 Del Skrevet 29. januar 2018 Burger King er klart best. Men siden det er viktig å variere kosten, veksler jeg litt allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimchi wasabi Skrevet 29. januar 2018 #17 Del Skrevet 29. januar 2018 Hvis jeg kunne velge, så hadde jeg sakt Max burger. Men Burger king er definitivt mye bedre enn Mcdonalds, smaker som ekte burgere ihvertfall og smelter osten ordentlig og får kjøttet alltid varm. På Mcern så kjøper jeg bare maks en cheeseburger eller chicken salsa om jeg har veldig dårlig tid og får ikke tid til å lage mat, men de store burgermenyene deres smaker tørt og papp. De klarer ikke engang alltid å smelte osten... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. januar 2018 #18 Del Skrevet 29. januar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: McDonald's all the way. Burgerking forhåndssteker kjøttet og legger det i varmeskap. På McDonald's kommer det rett på nytoasted brød fra grillen. Anonymkode: 12450...be4 Men når kjøttet er vasket i ammoniakk så spiller kanskje ikke det så stor rolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 29. januar 2018 #19 Del Skrevet 29. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva foretrekker dere? 😊 Anonymkode: eb9a1...892 Havregrøt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 29. januar 2018 #20 Del Skrevet 29. januar 2018 Burger king. Men helst Max. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå