Gå til innhold

Positiv test og heftige menssmerter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ca 12 dpo i dag og har testet positivt siden 10 dpo. I dag har jeg utrolig vonde menssmerter, både i korsryggen og magen. Blir helt svimmel av krampene.

Dårlig tegn eller normalt??? 🙁

Anonymkode: ff9e0...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt normalt. Jeg hadde sterke menssmerter i omtrent hele 1. trimester. 

Anonymkode: a32d2...ba0

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt normalt. Jeg hadde sterke menssmerter i omtrent hele 1. trimester. 

Takk for svar. Begynte det så tidlig altså? Er  jo ikke ved IKM en gang! 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Begynte det så tidlig altså? Er  jo ikke ved IKM en gang! 

Ja, det er helt normalt at det kan begynne flere dager før ikm. Jeg fikk mensmurringer et par dager før ikm, akkurat som jeg pleier få når mensen er rundt hjørnet. Null forskjell i mensen-er-på-vei-symptomer og gravidsymptomer, annet enn at spotting lot vente på seg, og jeg satt med en positiv test i stedet for mensen på ikm. 

Skrevet

Det varierer nok veldig fra person til person. Etter at jeg testet positivt og hadde menssmerter, endte det i SA. Da jeg ble gravid kjente jeg ingenting.

Håper du er gravid, men ikke ha altfor store forhåpninger.

Anonymkode: d9b13...9e8

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer nok veldig fra person til person. Etter at jeg testet positivt og hadde menssmerter, endte det i SA. Da jeg ble gravid kjente jeg ingenting.

Håper du er gravid, men ikke ha altfor store forhåpninger.

Anonymkode: d9b13...9e8

Det varierer fra person til person, ja, men det er veldig, veldig vanlig med mensmurringer. Så ts har ingen grunn tli å bekymre seg fordi om hun har mensmurringer. 

Skrevet

Jeg hadde skikkelige menssmerter fra ikm og langt uti 2 trimester. Dukket opp igjen i 3 trimester, men da ikke så sterke.

Hadde også helt hinsides smerter etter orgasme når jeg var i uke 7 tror jeg det var, turte ikke å få orgasme før langt ute svangerskapet etter det. 

Anonymkode: 8c606...e9d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde skikkelige menssmerter fra ikm og langt uti 2 trimester. Dukket opp igjen i 3 trimester, men da ikke så sterke.

Hadde også helt hinsides smerter etter orgasme når jeg var i uke 7 tror jeg det var, turte ikke å få orgasme før langt ute svangerskapet etter det. 

Anonymkode: 8c606...e9d

Oj, så mye som skjer med kroppen altså! Takk for svar, jenter!

Skrevet

Jeg har vært gravid tre ganger og en av dem endte i sa. De to gangene det er gått bra har jeg hatt kraftige menssmerter de første ukene, mens da det endte i sa hadde jeg nesten ingen magesmerter (før etter jeg begynte å blø i uke åtte). 

Så bare positive erfaringer med gravid og menssmerter her 😊

Anonymkode: bde31...bc6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gravid tre ganger og en av dem endte i sa. De to gangene det er gått bra har jeg hatt kraftige menssmerter de første ukene, mens da det endte i sa hadde jeg nesten ingen magesmerter (før etter jeg begynte å blø i uke åtte). 

Så bare positive erfaringer med gravid og menssmerter her 😊

Anonymkode: bde31...bc6

Leit å høre om SAen du hadde, og fint å høre at det også har gått bra to ganger! Da krysser vi fingrene for at menssmerter er et godt tegn for meg også!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...