Gå til innhold

Fond. Spørsmål om hvordan man skal lese kurvene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har et spørsmål angåene hvordan man leser kurvene. I linken fra Oslo børs går kursen opp fra den 25.01.18 og til 26.01.18, men i linken fra Morningstar (om man stiller inn på en mnd og velger dato 26. januar -18), så ser det ut som om kursen går nedover fra 25.01.18 0g til 26.01.18. Hva gjør jeg feil, ettersom de to linkene ser ut til å ikke vise det samme?

https://www.oslobors.no/markedsaktivitet/#/details/DK-GLBIX.OSE/overview

http://www.morningstar.no/no/funds/snapshot/snapshot.aspx?id=F00000JORS&tab=13

(Jeg kjøpte noen andeler den 26,01, men jeg ser at jeg burde kjøpt den 25.01 i steden).

Anonymkode: aca66...4eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som du må ta en dag seinere på Morningstar. Hvis du tar 23/01/2018 - 27/01/2018 så får du den samme kurven som de fire siste dagene hos Oslo Børs.

Anonymkode: 5a534...fb0

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du må ta en dag seinere på Morningstar. Hvis du tar 23/01/2018 - 27/01/2018 så får du den samme kurven som de fire siste dagene hos Oslo Børs.

Anonymkode: 5a534...fb0

Ok. Takk for hjelpen :)

Skrevet

Du må lære det å slappe av litt hvis du skal spare i fond. En dag fra eller til har ikke noe særlig å si hvis du skal spare lenge og jevnlig, det går opp og ned hele tiden. :)

Anonymkode: 72873...7a7

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må lære det å slappe av litt hvis du skal spare i fond. En dag fra eller til har ikke noe særlig å si hvis du skal spare lenge og jevnlig, det går opp og ned hele tiden. :)

Anonymkode: 72873...7a7

Takk for gode råd :) Du har rett :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...