AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg har nå i noen år hatt konstant kviser.. Jeg har testet ut mye forskjellig hudpleie men det blir bare bedre i noen få uker før det er tilbake til samme gamle.. For noen uker siden gikk jeg på kortison i 4 dager pga hevelse i svelget. Huden min har aldri sett så bra ut som da!! Men når jeg sluttet på kortisonen kom kvisene igjen. Noen som vet hvorfor kortisonen hjalp? Vil en lengre kur på kortison få de bort for godt? Anonymkode: 4dd11...080
Professor Orm Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå i noen år hatt konstant kviser.. Jeg har testet ut mye forskjellig hudpleie men det blir bare bedre i noen få uker før det er tilbake til samme gamle.. For noen uker siden gikk jeg på kortison i 4 dager pga hevelse i svelget. Huden min har aldri sett så bra ut som da!! Men når jeg sluttet på kortisonen kom kvisene igjen. Noen som vet hvorfor kortisonen hjalp? Vil en lengre kur på kortison få de bort for godt? Anonymkode: 4dd11...080 Det hjalp fordi det virker antiinflammatorisk. Men det er ikke standard behandling mot kviser, og hvis de plager deg bør du heller gå til legen. Tablettkurer med kortison kan ha andre bivirkninger som du helst ikke vil ha med mindre du må.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå